• Jullie moeten mij helpen
    ik zal even uitleggen waarom
    Toen ik vanaochtend op stond
    dacht ik "Neee vandaag sportdag"
    En toen gingen mijn moeder en zusje me uitlachen.
    en ik heb gezwooren dat ik ze nog wel trug
    ging pakken
    iemand ene idee hoe ik ze trug kan pakken?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dus.. je had geen sportdag?


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Dus.. je had geen sportdag?


    Ik had wel sportdag.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Als zij iets hebben dat ze niet graag doen moet je gewoon dubbel zo hard terug lachen. ^^


    Let the Night embrace you

    das moeilijk, ik zou het vertellen als ik wat heb bedacht


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Als ze slapen ga je ze stiekem filmen en dat zet je op internet!:')


    .

    Een onder de poepzittende voetbal in hun kleerkast douwen? zou ik wel doen :Y).


    we've only said goodbye with words

    euhm, ik weet niks Serena XD
    Ik had vandaag ook sportdag, alleen heb ik op het laatst ook nog gezwommen XD


    -

    Vertel ze een leugen, bijv. dat je een vriendje hebt ofzo. Pas na een maand, als ze helemaal gek zijn, vertel je de waarheid :Y)
    Of iets anders.
    ?

    Je gaat heel de tijd mysterieus doen, terwijl er niets is. En dan worden ze verschrikkelijk nieuwsgierig, maar jij vertelt niets. En uiteindelijk zeg je 'Wat doen jullie nu belachelijk, er is niets hoor!'. :9~

    Prodigy schreef:
    Je gaat heel de tijd mysterieus doen, terwijl er niets is. En dan worden ze verschrikkelijk nieuwsgierig, maar jij vertelt niets. En uiteindelijk zeg je 'Wat doen jullie nu belachelijk, er is niets hoor!'. :9~

    Muahaha, nice.


    No growth of the heart is ever a waste

    Prodigy schreef:
    Je gaat heel de tijd mysterieus doen, terwijl er niets is. En dan worden ze verschrikkelijk nieuwsgierig, maar jij vertelt niets. En uiteindelijk zeg je 'Wat doen jullie nu belachelijk, er is niets hoor!'. :9~



    die vind ik wel leuk


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    sportdag zuigt.

    Maar als ze buiten zitten moet je water over ze heen gooien en zeggen Ga maar fijn sporten. wordt je warm van xD


    Stop holding me under and let me breathe.

    Kijk in dat topic, waar in staat hoe je ouders kunt irriteren. Vind je vast wel iets. ^^


    -

    zet morgen hun wekker maar lekker vroeg op het uur dat ze normaal op een schooldag moeten opstaan!


    Some people make the world special just by being in it