Is daar iemand van Quizlet geweest gisteren of eergisteren? Ik was er namelijk wel, en het was gaaaaaaf! :'D
Vrijdag avond:
- De Staad
- ??
- Stereo
- Miss Montreal
- Kane
Ik was er om 7 uur en De Staad was al begonnen, ik vond ze echt slecht, ja sorry voor mensen die ze wel leuk vinden en hun op pinkpop hebben gezien maar ik vond ze zwaar klote. Die gast mag btw wel iets aan zijn tanden doen
Nou, De Staad was klaar op podium 1 en toen draaide iedereen zich om naar podium 2. Daar begon toen een onbekent bandje te spelen, ik weet echt niet meer wie. Maar ik ging toen even gezellig met mijn nichtje over het park lopen, zig-zagent (?) door de mensen en vliegende glazen bier. We gingen een lolly kopen, z'n grote in een hartjes vorm
Toen gingen ik en mijn nichtje lekker richting podium 1 want toen begon Stereo, de band die dat programma had gewonnen op rtl 5. Nou ze spelen echt goed live en die zangeres is een goeie entertainer. Ik stond samen met mijn nichtje wat te dansen, gwn gezellig.
Iedereen sraaide zich weer om en ging kijken naar Miss Montreal. Ik en mijn nichtje zijn naar de hekken van podium 1 gerent om een goed plekje te bemachtingen voor het volgende optreden, namelijk dat van Kane! Ik keek er echt naar uit. Maar goed, eerst nog 1 uur wachten. Onder het wachten hoorde we Miss Montreal dus en die vroeg een aantal keer of ze ajb niet met bier wilde gooien want ze had nogal een dure gitaar. Niet zo slim van haar want toen gingen ze juist meer gooien. Op een gegeven moment klonk haar gitaat een beetje vals en kreeg ze dat niet meer goed dankzij dat bier. En toen was het afgelopen!
22:30u tijd voor KANE!
De jongens kwamen op en begonnen met Catwalk Criminal. Serieus het was echt zoooooooo gaaf, heel het park ging los jonge! Uiteindelijk was Kane ook afgelopen en ging ik naar huis, met piepende oren
Zaterdag avond:
- Beef
- Rigby
- Voicst
- Sonja nog iets
- Clouseau (uit Beglië)
We kwamen halverwege het optreden van Beef binnen. Het was een Regea bandje en het klonk wel grappig. Ook had die zanger een geweldige tuinbroek aan, serieus ik lag dubbel van het lachen!
Na Beef kwam Rigby, een rock-bandje. Ze hebben wel leuke muziek en de zanger is best wel knap. Maar goed ik stond vooraan met mijn nichtje en die gast zat mij al de heltijd aan te kijken. En ik ben z'n verlegen meisje weet je, ik kan niet zo goed tegen oog contact! En toen gingen ze hot 'n cold van Katy Perry zingen, ik lekker mee zingen enzo. Opeens komt die gast voor mij staan, gaat hij op het podium zitten en kijkt hij mij aan, gaat hij voor mij staan zingen en zegt hij opeens "She's such a sweatheart." Nou jongens ik moest echt hard lachen en mijn kop was zo rood als een tomaat! Toen stak hij zijn hand uit dus ik denk, die geeft mij een hand ofzo. Dus ik steek mijn hand uit geeft hij ineens een kus op mijn hand! Nou die fans naast mij helemaal flippen, en ik moest kei hard lachen! Toen Rigby nog bezig was gingen ik en mijn nichtje weg om wat te gaan drinken.
Op podium 1 kwam toen Voicst, misschien kennen jullie ze. Maar goed, het was gwn lekkere Rock muziek en ik vond het helemaal geweldig. Mijn tante vond het afschuwelijk en mijn oom ook, mijn nichtje vond er ook niks aan maar ik vond het echt leuk! Je kon gewoon niet stil blijven staan!
Toen Voicst klaar was zijn ik en mijn nichtje meteen naar voren gerent, om voor het podium te staan bij Clouseau. Ik weet, in BE zullen jullie ze wel kennen maar in NL denk ik niet. Ze zijn van vroeger, mijn moeder was vroeger een grote fan van hun. Maar okay, ik en mijn nichtje stonden daar dus als enige 'kinderen' tussen allemaal volwassene te wachten op Clouseau, we kenden de helft van hun liedjes niet ofzo. Maar we keken heel geintereseerd naar de opbouw van het podium met op de achtergrond ene Sonja ofzo.
Toen gingen de lichten uit en kwam Clouseau, nou serieus er werd gegilt en geschreeuwt door die ouwe wijven jongen! Woow, ik dacht dat TH concerten erg waren als je die ziet op video's! Maar volwassene die staan te schreeuwen en te beuken omdat ze vooraan willen staan is nog erger!
En ik weet echt niet wat ik die avond had hoor, misschien zat mijn haar eindelijk eens goed voor de verandering. Want heletijd bleven die zangers bij mij staan en dan gingen ze mij aankijken
Maar het was echt tof, ik ben benieuwd wie er volgend jaar komen. Dan ga ik denk ik weer!
Bedankt voor het lezen van mijn parkfeest verslag^^
-