• Met een blik in de spiegel voor me richt ik me op die ene move die me maar niet lukt. Met nogal wat perfectie zet ik mijn ene voet voor de andere en draai rond mijn as. Ik hoor hoe de muziek verder draait maar ik kom niet verder, de move is weer mislukt. Ik loop naar de radio toe, en zet hem uit. Daarna loop ik naar mijn stoel, het enigste geluid wat ik hoor is het klikken op het parkettenvloer van de dansschool. Ik wurm me in mijn Tokio hotel vest die me zeker 3 maten te groot is. Ik gooi mijn haar erover heen en loop dan naar de uitgang. Even heb ik het moeilijk met de deur maar dan heb ik hem open. Ik geef de sleutel van de kamer die ik net gebruikte weer af aan de vrouw achter de balie. Even laat ik mijn blik glijden over de tv die boven haar hangt. Ik heb een onheilspelend gevoel vanbinnen als ik een beeld zie van mijn grootste idool. Ik zie het beeld al gauw zwart wit worden,ik voel diep vanbinnen al iets. Iets zegt me dat er iets ergs is gebeurd met mijn grootste idool. Dan zie ik op het beeldscherm cijfertjes vormen die me alles duidelijk maken, ik voel diep vanbinnen iets breken. Ik kan een traan over mijn wang niet bedwingen.
    Op het beeldscherm vormden deze cijfertjes het beeld wat vele meisjes nooit zouden vergeten
    1 sept,1989.- 21 juli 2008.

    Ik zoek rollen:
    Niet zoveel maar 3 om precies te zijn dus wees er snel bij.

    *Hoofdrol speelster.
    *Beste vriendin hoofdrolspeelster
    *Zusje hoofdrolspeelster.

    Uh, een plaatje en naam is genoeg.!XD

    Alle rollen zijn weg!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    samantha
    en plaatje van mijn hyves x-smnth
    wie of wat speel ik
    wil hoofdrol


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    beste vriendin hoofdrol speelster ^^

    samantha
    en plaatje van mijn hyves x-smnth
    wie of wat speel ik
    wil hoofdrol


    Oke je hebt de hoofdrol.. Uhm zou je niet miss een plaatje o[ internet opzoeken..? Dat is voor mij makkelijker..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    aangenaam beste vriendin :D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    beste vriendin hoofdrol speelster ^^
    naam:joyce
    plaatje: http://a799.ac-images.myspacecdn.com/images01/122/l_6f6ac798781be2dad66bc79b97d06c96.jpg

    http://85.17.151.124/258400001-258450000/258418901-258419000/258418984_5_6Zuh.jpeg

    dat ben ik :D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    en wiens vriendinnetje word ik xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    en wiens vriendinnetje word ik xD

    HAha, dat moet ik nog even zien. ik zet er morgen pas eentje op hoor..!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zusje hoofdrolspeelster
    Naam: Jolien
    Plaatje: http://nl.netlog.com/clan/scene_hair/photo/photoID=5096826#photos Het meisje in het midden!

    Oke alle rollen zijn erdoor!! Ik zet er morgenmiddag eentje op!!<33


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik geef je een hint

    tomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtom

    xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik geef je een hint

    tomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtom

    xD


    Uche het spijt me maar dat is helaas niet mogelijk. Heb ju het stukje al gelezen..?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oooh da stukske klinkt zo zielig ö

    Ja xD!

    ik krijg dus iets met Bill :O!!
    tom is leuker xDmaar ik kan er mee leven


    keep talking shit your makin me famous ['L]