• Ik hou zelf heeeel erg van normale quizen. vooral als ze wat langer en leuke antwoorden mogelijk zijn.
    Maar hier kan je je quizen promoten. Maak reclame, en hopen dat andere het ook zien!
    ENJOY!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik heb er geen. :X
    Ik had er één over One Tree Hill, en best wel een goede, maar ik heb ze verwijderd. ._.

    Decayed schreef:
    Ik heb er geen. :X
    Ik had er één over One Tree Hill, en best wel een goede, maar ik heb ze verwijderd. ._.
    dom, dom, dom ;]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Goedemiddag, bent u mijn ware?
    Samen een. Door een ketting verboden. Bruut uit elkaar getrokken. Niet wetend van elkaars bestaan. Niet wetend van elkaar liefde. Niet weten dat ze voorbestemd zijn. Voor bestemd om elkaar lief te hebben.
    Destiny is een 16 jarig meisje uit Oxford. Haar moeder stierf op vrij jonge leeftijd. Destiny was 12 toen het gebeurde. Haar moeder gaf haar een ketting toen ze stierf. Maar de ketting is niet kompleet. Het andere stuk is weg. Bij haar ware liefde. Lukt het haar om haar ware liefde te vinden? Voordat het te laat is. Namelijk op de ketting rust een vloek. Als Destiny voor haar 18de haar ware liefde niet heeft gevonden, zal ze sterven. In een langzame pijnlijke dood….


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik snap het niet helemaal.. bedoel je van die zeg maar normale quizen of niet? :x

    Whipple schreef:
    ik snap het niet helemaal.. bedoel je van die zeg maar normale quizen of niet? :x
    ja ! :]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    http://www.quizlet.nl/quiz/258601/lijk-jij-op-mij-x/


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Kledingstijl/smaak
    Mijn eerste quiz hier op Q :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Kledingstijl/smaak
    Mijn eerste quiz hier op Q :']
    die vind ik echt vet ! :}


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room