• Ik moet dus vanavond om 8 uur mijn voorkeur voor de buitenlandse reis aangeven maar er staat op de brief.

    'Er zullen veel leerlingen zijn die voor hetzelfde land kiezen er zullen dan mensen naar de reis van hun 2de voorkeur gaan, we zullen proberen te voorkomen dat er mensen naar de reis van hun derde voorkeur gaan maar zelfs dat is niet uitgelsoten.'

    --' Serieus hoe genaait dan betaal je straks 400 euro ofzo om naar de 3de keus te gaan nou mooi niet, dan ga ik niet.

    'Let op: Je kunt je voorkeur aangeven vanaf vrijdag 29 mei 20:00 uur. Wanneer teveel leerlingen dezelfde reis als eerste voorkeur hebben, wordt er ingedeeld op basis van inschrijven. Wacht dus niet te lang.'

    Dat betekdn dat iedereen straks op de site van school zit, en het er straks nog weer uitvalt enzo, gsus hebben ze nog nooit van loten gehoord.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    bij ons is dat allemaal schriftelijk en je kan ook alleen maar in je 6de jaar kiezen en dat is dan maar uit twee reizen


    You're a star in heaven.

    Naaierig ja. Zet gewoon je nummer 1 reis op 1,2 en 3 :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    betalen jullie zoveel :O
    ik hoef maar 125 tot 150 euri te betalen :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ga in het zesde naar Rome én naar Londen :9~


    All was well.

    Wauw. Bij ons ligt dat allemaal al vast. In het 5e jaar gaan de modernes naar London of Berlijn of Parijs, in het 6e jaar gaan ze naar een van die steden waar ze vorig jaar niet heen zijn geweest. En die van de 6e latijnsen doen 2 weken een reis door Italië.
    S wel erg rot voor je. Ik hoop dat je je eerste keus hebt ,) x


    Save the earth! It's the only planet with chocolat!