• Whaa ik ben een gingerkid :'D Lol
    Net de bleek eruit gewassen en nu is m'n haar oranje met blonde uitgroei :'D
    Het ziet er echt heel, droog uit. Men ik heb echt zin om de volgende shit erin te douwen en door te bleken. Maarja, dan hou ik niet echt haar over.

    Nu maar tot maandag overleven met dit haar. \o/

    Maar echt damn, iemand al eerder zijn haar van zwart naar blond gedaan? |D Enige ervaring/tips?
    Cause m'n kapper doet gay.

    Mijn zusje x] Die heeft ook bovenop donkere uitgroei nu, daaronder heel licht blond, en dan word het steeds verder meer oranje/bruin omdat ze dat zwart had geverft x]
    Doe een muts op :X


    Your make-up is terrible

    Muwhaha, ik leef met je mee. Zo'n effect ga ik ook krijgen. :Y) Maar goed, gingers for the win. :'D (Wat ga je nou precies met je haren doen?)


    You move me ......... Kurt

    Ik wil een foto met hele goeie kwaliteit, en duidelijk.
    En dan dán vertel ik het je.


    BAM!

    Nou, veel succes ermee dan maar (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    RandomRhythm schreef:
    Ik wil een foto met hele goeie kwaliteit, en duidelijk.
    En dan dán vertel ik het je.

    Dat is chantage o.o

    En het moet allereerst maar even witblond worden :3
    Dankje voor het medeleven guys \o/

    Aah, en daar moet je nog 2 dagen op school mee rond lopen?! O.o


    -

    Gheheh sexy hoor. Nou, jij geluk dat het maar tot maandag is. :') Stiekem wil ik net als Random eigenlijk ook wel een foto zien :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou ook wel een foto willen zien. :x
    MUWAHAHAHA


    The economy is suffering, let it DIE!

    Muhwa heel misschien maak ik wel een foto :'D
    En nee, ik heb geen examens meer. ^^ Alleen woensdag nog boeken inleveren. [/anders had ik 't later gedaan :'D]
    Dusja, maargoed. Ik schrok me wel de tering vanmorgen toen ik in de spiegel keek x]

    ik niet alleen andersom van blond geverfd haar naar zwart en toen naar bruin in 1maand tijd =']

    Ik wou het ook van zwart naar blond.
    Mijn kapper heeft er coupe soleil ingedaan - als ik het goed schrijf - en nu is het roodbruin x_x
    Alleen de onderste lagen dan. Bovenop is het wel gewoon blond xd
    Misschien moet je aan je gaykapper vragen of er een keer coupe soleil inkan? :Y)
    Sterkte ermee. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik wil het wel bleken maar ik weet niet met wat voor'n spul dat moet, want ontkleuren helpt niets bij mij. --'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    @Paraplan
    Ja ik ken het :'D Mijn haar heeft nu dus alelmaal vage kleuren van roodbruin tot knal oranje en hier en daar een plukje donkerblond en lichtblonde uitgroei :'D Zie je het voor je? ok.

    Mja ik denk da tik er morgen eigen bleek weer intyf, en dan maandag weer de kappers bleek.

    En ja, al gevraagd maar ze wil niet verantwoordelijk zijn voor 't vernietigen van m'n haar, en koopt alleen kappers bleek shit voor me :'D

    Cherished schreef:
    @Paraplan
    Ja ik ken het :'D Mijn haar heeft nu dus alelmaal vage kleuren van roodbruin tot knal oranje en hier en daar een plukje donkerblond en lichtblonde uitgroei :'D Zie je het voor je? ok.

    Mja ik denk da tik er morgen eigen bleek weer intyf, en dan maandag weer de kappers bleek.

    En ja, al gevraagd maar ze wil niet verantwoordelijk zijn voor 't vernietigen van m'n haar, en koopt alleen kappers bleek shit voor me :'D

    Ohoh, dat gaat wel erg de slechte kant uit met je haar x'] Nouja :p Succes met bleken dan morgen xd


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    PARAPLAN schreef:
    (...)
    Ohoh, dat gaat wel erg de slechte kant uit met je haar x'] Nouja :p Succes met bleken dan morgen xd

    Mehe ja dankje.
    Ik ga 't dus zondag nu nog een keer zelf doen en dan dinsdag bij een kapper.
    En dan maar hopen dat 't goed komt.