• Bij ons komt er een oprit voor de deur en nu maken ze kei erg kabaal.
    Ik heb morgen een so en pw van beide vakken die ik moeilijk vindt :X
    en dan gaan die mensen ook nog de radio heel hard zetten ook.

    iemand tips om ze stiller te krijgen? :X
    kijk die machines snap ik maar die radio o.O en het is nog slechte muziek ook nog :X

    xxx


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ga naar ze toe, en vraag of het wat stiller kan?..
    Doe alle ramen en deuren dicht?
    Uhm, oordopjes?
    Anders zou ik het ook niet weten, sorry! (A)


    Save me with your love tonight.

    dat ramen gaat nie werke dan stik ik hier :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je mp3 in je oren.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ö je moet gwn stenen Naar die radio gooien ;'D & Hopen dat ze het niet merken, Want misschien pikken ze dan joun Radio x'D


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Ik erger me kapot aan de warmte >< arme jij, doe je mp3 ofzo in je oren of zet de muziek heeeeeeeel erg luid :'D

    Naast mijn huis zijn ze een nieuw huis aan het zetten, en wat een lawaaaai ö. Ga gewoon uit je raam hangen en roepen dat het stiller moet, zoals ik gedaan heb. Wedden dat je meteen een goede indruk hebt?^^


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Conspiracy schreef:
    Ik erger me kapot aan de warmte >< arme jij, doe je mp3 ofzo in je oren of zet de muziek heeeeeeeel erg luid :'D

    bn ik al mee bezig (nerd)

    hoop dat ze van Evanescene houden :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    bn ik al mee bezig (nerd)

    hoop dat ze van Evanescene houden :X


    En zo niet, dan zal je dat wel te horen krijgen maar WIJ geven NIET toe. Laat je muziek maar lekker luid staan mwhuaha (krul)

    TIEF OP MET DIE KUD MUZIEK STELLETJE tuuuuut tuuuuuut tuuuuuut. WIJ BETALEN JULLIE HOOR!
    meer niet ;D


    The economy is suffering, let it DIE!