• Triestig als ik een serie afwerk waar ik lang aan gewerkt heb :') ik begon een keer zelfs spontaan te huilen [à] Like, net had ik een big smile op mijn face doen ik mijn laatste deeltje typte van een van m'n dingies, maar nu ben ik zo sad omdat die af is.
    Hebben jullie dat ook? c(:

    ben nog nooit tot dat moment gekomen xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    best wel, ja.
    maar nu helemaal, want mijn achterneef is overleden. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Immortal schreef:
    ben nog nooit tot dat moment gekomen xD
    oh nou, ik nog maar 2x. Ik werkte vroeger niks af, haha ^^

    xLoveIsDeadx schreef:
    best wel, ja.
    maar nu helemaal, want mijn achterneef is overleden. ><

    ohjee, dat is :o
    *kan niet met zoiets overweg*

    Dan ga je toch verder.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Dan ga je toch verder.
    Als iets af is, is het af. En daarbij ik a) word de personages beu of b) werk het dan helemaal niet meer af en dat is niet te bedoeling :')

    Ik begin soms spontaan op de fiets te huilen en dan kijkt iedereen me aan enzo maar dan ineen rollen de tranen over mijn wangen das egt freaky

    ParodyOnLife schreef:
    (...) Als iets af is, is het af. En daarbij ik a) word de personages beu of b) werk het dan helemaal niet meer af en dat is niet te bedoeling :')
    Als iets af is dan is het inderdaad af. Begin een nieuw verhaal waar je je weer compleet op kunt storten.
    Ik heb een serie, dus nu bijna 300 delen lang is, ik moet er niet aan denken als hij af is. Maar dat zal ook vast wel een keer gebeuren. En ja dat ik begin te huilen komt wel eens voor. Dat betekent meestal eerder dat álles dat toch nog goed gekomen is in het verhaal, ghehe. [/houdt van drama]


    Wie du mir, so ich dir.