• Sommige mensen vinden mij hartenloos, maar dat ben ik zeker niet. Ik laat het alleen niet zo vaak merken. Ik denk dat mensen me vaak hebben horen zeggen, ik weet dat ik raar doe, maar daar heb ik een reden voor. En het is denk ik tijd om die reden eens uit te leggen.

    Ik ben niet iemand die mijn zwakte toont, en ik toon ook niet snel mijn gevoelens. Mensen die me beter kennen, kennen ook een andere ik. Ik kan totaal flippen om de kleinste dingetjes, waar ik dan in het forum niks van laat merken. Ik ben denk ik altijd even hyper, blij en arrogant/egoistisch. Dat is tenminste wat sommige over mijn gedrag zeggen. Soms heb ik dagen dat ik gewoon iets moet afreageren en dan pik ik er gewoon iemand tussenuit. En waarom ik me zo gedraag komt doordat ik jaren geleden door mijn vriendje [/die ik toen had] ben verkracht. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik me helemaal ben af gaan sluiten voor gevoelens, en kan soms gevoelens ook niet goed meer plaatsen. En ik laat zeker mijn zwakke plekken niet graag zien. En soms reageer ik wel een pijnlijk op andere mensen gewoon omdat ik mijn woede wel eens kwijt moet. Ik heb het zo goed mogelijk uit proberen te leggen ook al denk ik dat het nog niet genoeg is maar ik hoop dat jullie me nu in ieder geval wat beter begrijpen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Eigenlijk heb ik er nooit iets van gemerkt dat je anders doet dan de normale quizletter zeg maar.
    Maar ik vind het sterk dat je dat hier neerzet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lieve Ievs.
    Ik heb je hier altijd in geholpen en zoals ik je zei: Ik vind dit erg dapper voor je. En overgens ben ik er voor je.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wow, dit is echt heel dapper. Respect :]

    ik vind het erg knap van je dat je dit zo durft te zeggen hier.


    -

    Dapper dat je het hier neerzet. Dat is echt vreselijk wat je hebt meegemaakt. ö


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik vind het heel knap van je, echt. Respect! =]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Je weet hoe ik hier over denk, en ik vind het bijzonder dapper van je. Respect heb je wel verdient. Heel veel sterkte <3

    xGORGEOUS schreef:
    Dapper dat je het hier neerzet. Dat is echt vreselijk wat je hebt meegemaakt. ö

    Lief, je weet wat ik ervan vind en ik vind het knap van je dat je het vertelt hebt. <3

    Wow,
    Sterkte meid!
    En ookal heb je niets aan die woorden, ...
    Toch sterkte! (flower)
    x

    Heel moedig van je om dit op Q te zetten, dit is een stapje in de goede richting, denk ik.
    <3

    wow das supererg meid:O
    en ik snap je wle, maar je gevoelens op andere, onschuldige mensen uitwerken helpt niemand een stap verder, dus probeer dat te stoppn,..
    veel sterkte(K)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Respect, maar je hebt je gevoelens toch niet afgesloten voor Charissa?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Insomnia schreef:
    Respect, maar je hebt je gevoelens toch niet afgesloten voor Charissa?

    Soms wel soms niet,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Soms wel soms niet,

    ow oké, sorry als ik me ergens mee bemoeide.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)