• De roem sloopt hem. Hij voelt zich slecht en zijn grootste droom veranderd in zijn ergste nachtmerrie. Misschien raad je al waar we heen gaan: Bill Kaulitz.
    Kisses, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga hem lezen^^

    Renée, de link werkt niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dankje.
    En nu doet de url het wel. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb hem gemaakt, en een reactie gedropt...:Y)

    Whipple schreef:
    ik heb hem gemaakt, en een reactie gedropt...:Y)

    Ik las hem net bedankt :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik las hem net bedankt :'D

    graag gedaan:Y)

    hij is heel mooi! =)

    Whipple schreef:
    (...)
    graag gedaan:Y)

    hij is heel mooi! =)

    Heel erg bedankt :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prachtig!.
    En in die SA zit zoveel waarheid in.
    x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Kan je 'm anders in mijn FB plaatsen, de link? Dan doe ik hem overmorgen want wil hem wel doen maar moet weg en morgen kan ik niet en dan is het topic al zóver achteruitgeschopt en ben ik het waarschijnlijk toch al vergeten ;x

    Conspiracy schreef:
    Kan je 'm anders in mijn FB plaatsen, de link? Dan doe ik hem overmorgen want wil hem wel doen maar moet weg en morgen kan ik niet en dan is het topic al zóver achteruitgeschopt en ben ik het waarschijnlijk toch al vergeten ;x

    Ik doe hem in je gb de link. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HappyKiss schreef:
    Prachtig!.
    En in die SA zit zoveel waarheid in.
    x

    Thanks :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.