• nou ik had een Bf. ze was altijd best wel aardig until this!.
    ik vond een heletijd een jongen leuk.
    en dat wist mijn vriendin dus.
    maar mijn vriendin doet ook nog ens veel dingen na die ik ook doe. dus zij vond em ook inene leuk. op een dag besloot ik dus naar hem toe te gaan alleen wnt zij durfde ook niet mee tegaan.
    had ik zijn nummer gevraagd. toen wou zij dat nummer dus ook.

    ze verteld mij nu allemaal ook op msn hoe lang ze hem had gesproken enzo!:S het lijkt wel alsofz e dta expres doet!en ze praat nu deheletijd over hem.
    vandaag vertelde ze me dat ze verdrietig is dus ik kwam even naar dr toe.
    bleek dat hij haar een beetje jong vind maar dat ze elkaar wel leuk vinden enzo.

    Maar dta is toch gemeen en ze wist dat ik die jongen leuk vind enzo! wat moet ik nu doen moet ik nog met dr omgaan , en ik durfde haar ook niet de waarheid te zeggen wat ik eigenlijk ervan vind!

    wat een fakking bitch.
    gewoon zeggen wat je vindt. echt waar.
    anders stopt ze nooit met dit soort dingen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    wat een fakking bitch.
    gewoon zeggen wat je vindt. echt waar.
    anders stopt ze nooit met dit soort dingen.
    okey ik kon ook nooit geloven dat ze zo was >_

    gewoon eerlijk zeggen, het is toch je bff? daar zou je alles tegen kunnen zeggen.


    -

    ik had dat eerst ook.. en ik weet dat dat niet leuk is.. we hebben later alles bijgelegd.. en gezegd dat we doe jongen allebei niet moesten nemen.
    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Het leven is hard en gemeen.
    Meer kan ik niet zeggen, sorry.
    Succes ermee.


    Life is hard and then we die

    maar ze zij ook nog zo van expres ik vind em niet leuk en plotseling !:O

    AxelRawr schreef:
    (...)okey ik kon ook nooit geloven dat ze zo was >_
    dat heb je wel met meer mensen
    ze lijken zo lief en aardig
    maar ondertussen.
    :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    waarom zeg je niet wat je denkt?

    moest ik het geweest zijn ging ik haar echtuit verteld hebben dat ze kon ophoepelen , de B
    iatch


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Je moet wel zeggen wat je denkt.
    Ik heb heel vaak (en nogsteeds) niet gezegd wat ik dacht, en serieus, het brengt je alleen maar verder in de put.
    Je moet gewoon opkomen voor jezelf.


    Mew <3

    Thnx 4 jullie reacties =') thats why i <3 Q so much Ik ga haar morge gewoon zeggen wat ik vind!
    PS: Ik denk dat ik gewoon te lief voor mensen ben meestal!:(

    By my zou ze myn vriendin echt niet meer zyn. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Hmm ik zou hier heel anders op reageren dan ander?! Mss vind ze hem WEL echt leuk. dat gun je der dan toch? wat zou ej voor vriendin zijn als je het elkaar niet gunt? Ik ben zo vaak tegelijk emt mijn beste vriendin verlief dop een jongen. En we praten emt elkaar over alle gesprekken enzo. En als die persoon nou iemand krijgt, Nou dan heeft ze geluk. Dat zou ik haar gunnen! Hoe erg ik het ook vindt. Ik ebdoel, je laat je vriendschap toch zeker niet kapot gaan voor een jongen hea? Terwijl ik verliefd was op een jongen, Was hij verlief dop een van mijn vriendinnen, Ze wilde niets van hem, maar opeens nam ze toch met hem. Ik had wel wat avn 'shit' maar ik gunnde het haar echt. En heb er niet moeilijk over gedaan. Ik vind het wat raar dat je er over denkt de vriendschap te stoppen, zou ik niet doen! Dat ze je wat na doet. Betekend mss dat ze bewondering voor je heeft, en mss wel jalours is. Maar dat trekt ook wel weer weg. Ik vind dat je gewoon met der om moet gaan, maar wel meot zeggend at je eht wat meoilijk vind om met haar te praten over hem. maar antuurlijk evrteld ze iets. Ze is verliefd. Jij ook. Dat zou je moeten kunnen accepteren!

    Heeft een vriendin van mij ook een keer gedaan, echt klote.
    zeg gewoon dat je haar een bitch vind [:


    Underdog, just look at the mess you made.

    Dus ze nakt je crush.
    Dat sucks hard, echtwaar.
    Maarja als ze écht verlieft is. Ikzelf zou alleen nooit een jongen tussen mij en m'n vriendin laten komen door die te gappen van haar.