• Yellow.
    Noooouu, Annelies gaat weer eens het kleine kind in dr laten bovenkomen, ze gaat naar Plopsaland.
    Maar het is eigenlijk voor mijn kleine zusje, die übergrote fan is van Het Huis Anubis, omdat die Nienke of zo daar komt optreden en het is een fandag.
    Alleen heb ik één probleem. Mijn kleine zusje neemt een vriendinnetje mee, mijn oudere zus neemt dr vriendje mee en ik neem... mezelf mee ;o
    Gaan er soms mensen volgende week zaterdag heul toevallig ook naar daar, kan ik jullie meeten, anders ben ik zielig alleen ;o

    O.O IK WIL DAAR HEEN :$ plop is geil.


    We can only learn to love by loving.

    kan je niet een vriendin meenemen dan ?


    -

    viedeogame schreef:
    kan je niet een vriendin meenemen dan ?


    Dat heb ik aan een paar vriendinnen gevraagd, guess what; Allemaal iets te doen die dag <.< De één mag niet, de ander moet gaan paardrijden, de ander heeft geen zin --'

    Nee, ik heb een haat aan pretparken. Want ik wort er steeds kotmisselijk. :Y)


    A. ikmisje.

    nee, ik heb opendeurdag van school.


    All was well.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Dat heb ik aan een paar vriendinnen gevraagd, guess what; Allemaal iets te doen die dag <.< De één mag niet, de ander moet gaan paardrijden, de ander heeft geen zin --'

    wat een irritante toeval dan. maar plopsaland ligt in belgie toch? dat is veel te ver voor mij. :p


    -

    da's minder. o_x
    en zoiets komt toch ook in nederland? o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    (...)
    wat een irritante toeval dan. maar plopsaland ligt in belgie toch? dat is veel te ver voor mij. :p


    Ja, heul toevallig en heel irritant. ligt inderdaad in belgië, we gaan niet speciaal naar NL komen voor zo'n fandag hoor x)

    er komt ook een plopsaland in NL! ^^
    vlak bij mij. :'D


    AAP

    astriddd schreef:
    er komt ook een plopsaland in NL! ^^
    vlak bij mij. :'D


    NL aapt BE na (cat)