• Ja mijn vriendin demi dan.

    because Ik had haar verteld over mijn Crush en ze had gezworen om het niet door te vertellen en inmiddels weten al 2 kinderen het ofzo ? en dat zijn de 2 grootste roddeltantes van de klas :x en ze zit me de hele tijd te vervelen met haar verhalen over haar crush David en nou zit ze bij mij te zeiken over Duco[/Ja zo heet dat kind wat ik leuk vind] en allemaal van die kut vragen te stellen. en nu word ik dus zo shaggerijnig van der dat ik de neiging heb om haar uit te gaan schelden en daar heb ik geen zin omdat ze een van mijn beste vriendinnen is x_x

    dus wat nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu? x_x


    We can only learn to love by loving.

    Mep erop. (nerd)

    Zeg gewoon dat ze moet kappen. Doe ik ook als mensne teveel doordrammen over Armin. :Y)

    Dat had ik ook een keer op de basisschool, (cat) Nynke was in tranen (huil).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mss moet je haar zeggen dat ze gwn haar bek erover moet houden ?


    A. ikmisje.

    @Jolien
    wat geniaal ben jij o.o ?

    @Enya
    waarsgijnlijk helpt het niet maar oke.. x3


    We can only learn to love by loving.

    Laat zien dat het je geen flikker boeit. Als je je eraan ergert en het laat blijken gaan ze alleen maar door. Gouden tip Oo


    No growth of the heart is ever a waste

    O_O dus zóóóóóóóó heet je crush (=


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BAMMEN.

    Julietaal voor EROP SLAAN


    rules don't stop me

    @Rose
    ja zo heet ie o.o en vertel het neit aan je broer want dan wil hij ermee daten


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    @Rose
    ja zo heet ie o.o en vertel het neit aan je broer want dan wil hij ermee daten

    Myn broer heeft het al gelezen. En hij is al opweg naar je vriendje in zijn Nini- pak (=


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sunflower schreef:
    Mss moet je haar zeggen dat ze gwn haar bek erover moet houden ?

    Sla der op als ze der kop niet houdt ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Umbrageous schreef:
    (...)
    Myn broer heeft het al gelezen. En hij is al opweg naar je vriendje in zijn Nini- pak (=

    *Plat*

    Mep erop :Y)


    Only losers can act the way you do

    Zeg dat ze moeten ophouden ö bij mij in het lager was ik ook is verliefd zei er een goede vriend 'zeg is op wie,ik zwijg tegen iedereen'! vertelde ik het, kwam ik die middag terug op school wist heel de school het ineens --'