Ik ben dus binnenkort met een paar vriendinnen waarschijnlijk van plan een weekendje weg te gaan dus voor 2 nachten op hotel te gaan ofso. En ik had gedacht aan de zee. Maar nu vraag ik aan jullie,of er iemand nog een andere leuke plek weet om naartoe te kunnen gaan voor een weekendje. Het moet natuurlijk wel bereikbaar zijn en niet al te duur omdat we ook niet veel geld willen uitgeven omdat het dan waarschijnlijk ook niet mag van de ouders. Mensen,houw er wel een beetje rekening mee dat ik uit België kom.
-
6 mei 2009 - 20:176 mei 2009 - 20:18
Als je met de trein gaat, kan je tot 1 juni lente tour kopen, dat is 40 euro voor 2 personen onbeperkt de hele dag door nederland reizen, dus kan je goedkoop ergens ver komen
En zo niet, zandvoort is heel leuk, utrecht? Maastricht, vlissingen.Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
6 mei 2009 - 20:19Een citytrip naaarrrr *denkt* tja, ehm Berlijn of Parijs? Met de TGV sta je daar snel ^^ maar de hotels in Parijs zijn wel niet echt goedkoop, als je een deftig wilt hebben
6 mei 2009 - 20:21UseSomebody schreef:
Een citytrip naaarrrr *denkt* tja, ehm Berlijn of Parijs? Met de TGV sta je daar snel ^^ maar de hotels in Parijs zijn wel niet echt goedkoop, als je een deftig wilt hebben
Dat is best duur hoor
Parijs, is 25 euro retour, maarrrrrr dan moet je al ver vooraf boeken, en staan die dagen ook echt vastHet heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
6 mei 2009 - 20:23Rickjuh schreef:
(...)
Dat is best duur hoor
Parijs, is 25 euro retour, maarrrrrr dan moet je al ver vooraf boeken, en staan die dagen ook echt vast
Ja, I know, maar ikzelf vind citytrips altijd zo leuk maar het is idd wel duur ^^
Maar de zee kan ook leuk zijn, zeker met vriendinnen!6 mei 2009 - 20:236 mei 2009 - 20:24UseSomebody schreef:
Een citytrip naaarrrr *denkt* tja, ehm Berlijn of Parijs? Met de TGV sta je daar snel ^^ maar de hotels in Parijs zijn wel niet echt goedkoop, als je een deftig wilt hebben
Daar was ik ook aan het denken. Maar ik doe mijn stage in een reisbureau. En ik weet dat die prijzen niet echt goedkoop zijn voor een citytrip. Dusja. Ik ga geen 300 euro ofso uit geven aan een weekendje,want dan worden mijn ouders een beetje zot ^^6 mei 2009 - 20:27JOYCESTYLE schreef:
(...)
Ik ga geen 300 euro ofso uit geven aan een weekendje,want dan worden mijn ouders een beetje zot ^^
dat kan ik best begrijpenzouden de mijn ook worden6 mei 2009 - 20:33UseSomebody schreef:
(...)
dat kan ik best begrijpenzouden de mijn ook worden
Whiih,dan zijn mijn ouders toch niet apnormaal (:6 mei 2009 - 20:37Ik ken wel een leuk hotel in Zeeland.
De Zeeuwse stromen.
Geloof me, dat hotel is echt heel gaaf.rules don't stop me
6 mei 2009 - 20:54JOYCESTYLE schreef:
(...)
Whiih,dan zijn mijn ouders toch niet apnormaal (:
absoluut niet tenzij de mijne ook abnormaal zijn :p6 mei 2009 - 20:58Nieuwpoort, tha place to be
6 mei 2009 - 21:00