• Het zachte mos gleed onder me voeten door, terwijl ik hard weg renden voor Kachina, lachend lied ik me neer zakken, en Kachina kwam meteen naast me liggen, en legden haar kop tegen mijn bost aan. Liefelijk aaide ik door haar prachtige witte haren heen, en keek ik naar de helder blauwen lucht. Tikkertje spelen was soms zo vermoeiend.


    Ik en me pa hadden het daarstraks over wolvenkinderen..
    En dat heeft me dus op een idee gebracht.
    Een Betje een soort Tarzan eigenlijk, maar dan veel anders, en toch iets serieuzer.
    Het gaat dus over een meisje dat is op geroet tussen weerwolven.
    En meer wil ik eigenlijk niet verklappen, maar dat is dus wel het hoofdonderwerp.
    Maar ik weet niet of jullie dat wel interessant vinden. En of hij dan ook gemaakt zal worden. Dus dat vraag ik nu eerst maar even..
    Dus bij deze. Zal ik hem maken of niet?
    Xx.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als je het serieuzer overbrengt, komen er wss al meer mensen op af..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    Als je het serieuzer overbrengt, komen er wss al meer mensen op af..

    Oke,, daar zal je vast wel gelijk in hebben, dus ik heb er iets meer werk van gemaakt ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    victory schreef:
    (...)
    Oke,, daar zal je vast wel gelijk in hebben, dus ik heb er iets meer werk van gemaakt ;]

    Goedzooo! *Geeft koekje*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Goedzooo! *Geeft koekje*

    Jeah.. temisnten nog een koekje!.. x'] want veel mensen lijken er niet in geintreseerd te zijn..
    Egt stom.. de helle tijd word er geroepen: jha ik wil aleen nog maar story's zonder Beroemde mensen lezen..
    Is er uindelijk weer eentje.. intreseerd het nog niemand.. ><
    Sorry! On-tpic..
    Ik heb er even een Stukje verhaal bij geplaats,, mischien spreekt het dan meer mensen aan ofzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zou je het niño dan niet veranderen in niña als het over een meisje gaat?


    History is not hatred.

    Sacramento schreef:
    Zou je het niño dan niet veranderen in niña als het over een meisje gaat?

    nee.. niño del lobo is spaans voor child of the wolf..maar als ik het terug vertaal van spaan naar engels is het inderdaat Boy of the Wolf.. oww wat raar ;o
    dan word het maar Muchacha del lobo.. Meisje van de wolf.. zo ook weer opgelost..
    maar het maakt niks uit.. want niemand intreseerd het tog wat ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''