Kan ik op de pianoo spelen c(: weetjewel >:'D ik speel geen piano en een vriendinnetje leerde me dat en nu kan ik dat! de linkerhand ken ik al half en de rechterhand helemaal nu moet ik ze nog combi'en
dus eigenlijk kan ik het toch nog niet spelen >:'D maarwhatever :'D
Kids c(:
-
4 mei 2009 - 17:064 mei 2009 - 17:334 mei 2009 - 17:37
TINSELTOWNx schreef:
Jaaa n_n nouu zit ik bij moedertje te zagen voor 'n piano zegt ze dat ik dat maar aan oma moet vragen :'D
-is jaloers-
fijn voor je!! ^^4 mei 2009 - 17:39ParodyOnLife schreef:
(...) Jaaa n_n nouu zit ik bij moedertje te zagen voor 'n piano zegt ze dat ik dat maar aan oma moet vragen :'D
op naar omaYou're a star in heaven.
4 mei 2009 - 17:42TINSELTOWNx schreef:
njaa, ik denk niet dat ik dat ga mogen >:'D maar ik verjaar over minder dan twee maanden dus ga ik eens lieve oogjes opzetten :'D
(...)
op naar oma4 mei 2009 - 17:44ParodyOnLife schreef:
(...) njaa, ik denk niet dat ik dat ga mogen >:'D maar ik verjaar over minder dan twee maanden dus ga ik eens lieve oogjes opzetten :'D
helpt altijd [of toch meestal ] en als dat nog niet lukt, is smeken ook een optie x'DYou're a star in heaven.
4 mei 2009 - 17:47TINSELTOWNx schreef:
Ghehe, jaa en dan kopen ze een piano ofzo als ik al een ander instrument wil >:'D i had it beforee :'D
(...)
helpt altijd [of toch meestal ] en als dat nog niet lukt, is smeken ook een optie x'D4 mei 2009 - 17:49ParodyOnLife schreef:
(...) Ghehe, jaa en dan kopen ze een piano ofzo als ik al een ander instrument wil >:'D i had it beforee :'D
met welk instrument? x'DYou're a star in heaven.
4 mei 2009 - 17:49TINSELTOWNx schreef:
gitaar, dat ding staat hier te schimmelen nu
(...)
met welk instrument? x'D4 mei 2009 - 17:50ParodyOnLife schreef:
(...) gitaar, dat ding staat hier te schimmelen nu
ik heb er een met Kerstmis gekregen, heb nog altijd geen lessen gehad en nu moet ik wachten tot het einde van het schooljaar, typisch mij ><You're a star in heaven.
4 mei 2009 - 19:08