• haay

    zoals jullie wetenn zijn er nu ook story's
    nou ik snap er geen hol van
    maarja
    ik hou het gewoon lekker bij een gewoone serie met vraagen

    en jij???


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik doe niet meer aan series ^^ en dus ook niet aan stories

    Ik heb maar 1 story.
    Ik ben veel te bang dat ik dadelijk perongeluk alles wis.
    Ik hou het ook bij series :Y)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik ben mijn 500 delen aan het overzetten, ik zeg je, dat heeft veel tijd nodig!


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb al twee van mijn verhalen omgezet, bezigheidstherapie. :'D

    Ik heb al een verhaal omgezet. (:
    Vind het wel handig maar dan verwijder ik die series wel of gaat dat automatisch?


    -

    Ik heb mijn 2 series omgezet in stories. Maar goed die zijn ook niet zo lang ;)
    Ik ga gewoon over op de stories, ze zijn er uiteindelijk niet voor niets (:


    -

    Ik zet enkel mijn langste verhaal om, omdat dat nodig eens herschreven moet worden. De rest zal ik gewoon serie laten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    bij series kan je tenminste een foto doen :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    En daar moet je een topic voor open..
    Sorry kan aan mij ligen hoor. maar plaats je mening dan gewoon in de officele topic lijkt mij..
    In iedergeval..
    Ik vind het niet egt erg ofzu.. als je tog geen vragen heb, is het tog wel makkelijker.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik vind het wel een beetje onoverzichtelijk , met dat alle uitkomsten in 1 zijn :S


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Eclipse schreef:
    ik vind het wel een beetje onoverzichtelijk , met dat alle uitkomsten in 1 zijn :S

    aals je meerdere uitkomten heb lijkt het mij ook dat je vraagen heb..
    Waneer dat het geval is moet je het gewoon in een sirie houden..
    weneer jhe aleen een egt verhaal hebt met hoofdstukken, dan kan je het in een Story veranderen zodat je gewoon de lap tekst heb.. zonder al dat gedoe er om heen ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je mening of vragen over de stories kan je in het officiële topic neerzetten. Slotje.


    " I'm not your boyfriend, baby. "