• Trek ik vreemde mensen aan, ofzo? O.O
    Like, gisteren voegde ene Mustafa me toe op Netlog, dus ik dacht, die naam is lame, ik accept wel. :'D
    Krijg ik ineens zo'n pedoberichtje van hem waat zijn Engels op geen hol trekt. :'D
    'THANK YOU BABY...I'M KISSES...'
    Aangenaam. :')

    i'm kisses. :'D
    klinkt wel vet. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lol ik ook o.O Maar dan iemand anders ofzo. o.O
    En dan zo van die berichtje 'he schoonheid mag ik je msn' en nog van die ergere.-negeer-

    onlangs heeft iemand die al vier jaar op me verliefd was (de broer van mijn toenmalige beste schoolvriendin) een heel bericht gestuurd, met blabla hou van jou gezever, gezaag o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Lol ik ook o.O Maar dan iemand anders ofzo. o.O
    En dan zo van die berichtje 'he schoonheid mag ik je msn' en nog van die ergere.-negeer-

    onlangs heeft iemand die al vier jaar op me verliefd was (de broer van mijn toenmalige beste schoolvriendin) een heel bericht gestuurd, met blabla hou van jou gezever, gezaag o.O

    Nooo, toch niet op Netlog? :'D
    Gewéééééldig. _O_

    heb ik ook weleens ik voeg ze vaak toe check hun profiel en verwijder ze weer :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nooo, toch niet op Netlog? :'D
    Gewéééééldig. _O_

    Jawel naar eigen zeggen durfde hij niet naar me toe stappen op het vat van zijn zus (als je er nog aan uit kunt x'D).
    En in de 'ps' stond er 'dit heeft er niets mee te maken, maar hoe is het eigenlijk met uwen broer?
    doe hem de groetjes van mij, als hij mij tenminste nog kent na al die jaren.'
    Nouja..
    Hoop dat hij dit nu niet leest ofzo, zou iets te erg zijn als die dit moest izen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    weetje x3 Ik heb fans x_x die voegen mij toe en ik ken ze niet en dan blijken ze op mijn school te zitten en dan gaan ze moi krabbelen over hoe geweldig ik ben x_x [/serieusheid]


    We can only learn to love by loving.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Jawel naar eigen zeggen durfde hij niet naar me toe stappen op het vat van zijn zus (als je er nog aan uit kunt x'D).
    En in de 'ps' stond er 'dit heeft er niets mee te maken, maar hoe is het eigenlijk met uwen broer?
    doe hem de groetjes van mij, als hij mij tenminste nog kent na al die jaren.'
    Nouja..
    Hoop dat hij dit nu niet leest ofzo, zou iets te erg zijn als die dit moest izen x'D

    Hahaha, alsof ie met dit berichtje verwachtte dat jullie een stelletje gingen vormen en jouw broertje hem vaak te zien zou krijgen. :'D
    Kansloos. :X

    KensVAGINA schreef:
    weetje x3 Ik heb fans x_x die voegen mij toe en ik ken ze niet en dan blijken ze op mijn school te zitten en dan gaan ze moi krabbelen over hoe geweldig ik ben x_x [/serieusheid]

    Whaha. :'D
    NicolFamous. _O_

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hahaha, alsof ie met dit berichtje verwachtte dat jullie een stelletje gingen vormen en jouw broertje hem vaak te zien zou krijgen. :'D
    Kansloos. :X

    Best wel ja x'D Daarbij, hij was al vier jaar lang verliefd op mij ¬¬ En hij had ooit een valentijnskaartje gegeven. Weliswaar met zijn zus meegegeven zodat zij het aan mij kon geven.
    Lekker hoor, tegenwoordig geven ze zoiets niet meer persoonlijk af ofzo. x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Best wel ja x'D Daarbij, hij was al vier jaar lang verliefd op mij ¬¬ En hij had ooit een valentijnskaartje gegeven. Weliswaar met zijn zus meegegeven zodat zij het aan mij kon geven.
    Lekker hoor, tegenwoordig geven ze zoiets niet meer persoonlijk af ofzo. x'D

    De jeugd van tegenwoordig. (N)
    Ik vind het best wel een beetje heel erg grappig. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    De jeugd van tegenwoordig. (N)
    Ik vind het best wel een beetje heel erg grappig. :'D

    Ik niet x'D 'k was toen zo'n 13 jaar toen ik het kaartje kreeg en dan stond er nog in 'blablabla je kan het kaartje ook gewoon in de kachel smijten als je het niet interesseert' of iets in die aard.
    lekker romantisch hoor -kuch-.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben famuis x3 dat is veel ebter dan Famous x3


    We can only learn to love by loving.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ik niet x'D 'k was toen zo'n 13 jaar toen ik het kaartje kreeg en dan stond er nog in 'blablabla je kan het kaartje ook gewoon in de kachel smijten als je het niet interesseert' of iets in die aard.
    lekker romantisch hoor -kuch-.

    Ahahahahaha, die jongen heeft nul zelfvertrouwen. :'D

    Ik krijg ook altijd zo'n berichten van Mohammeds ofzo. ><
    En dan vragen die meteen om m'n msn, en dan negeer ik dat, want no way dat ik zó'n mensen op msn wil omdat ze opdringerig zijn, niet om hun huidskleur of course en dan blijven die maar berichtjes sturen. >-<

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ahahahahaha, die jongen heeft nul zelfvertrouwen. :'D

    Nou die jongen was trouwens wel autistisch dusja. Daarvan kende hij mijn broer, aangezien de mijne ook autistisch is.
    Maar romantisch kon ik dat dus echt niet noemen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay