Hollands
Vlaams
Vla x'] Vla en koeien mag je nooit in 1 zin zeggen, koeienvla beteknt iets veel anders. Je mag die 2 woorden niet in dezelfde tekst zetten als je niet wilt dat wij verkeerde gedachten krijgenx']
Paula maakt een vla met koeienvlekkenx'] Paula's vla is echt speciaalx'] -strijk-
- Home
- Forum
- Multimedia
- Verschil Nederlands & Vlaams
Verschil Nederlands & Vlaams - Multimedia
-
1 mei 2009 - 15:491 mei 2009 - 15:511 mei 2009 - 15:51
Ja Paula is een koe, ze zegt niet enkel BOE, ze maakt een PUDDING vol met vlekken, speciaal voor echte lekkerbekke
Een vla -plat-1 mei 2009 - 15:52bij ons kan je het ook op 2 manieren op vatten
de ene vla is zoals jullie pudnig en de andere koeënvla is de poep van de koe
en het is nederlands niet hollands:P♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
1 mei 2009 - 15:531 mei 2009 - 15:53XamaranthX schreef:
bij ons kan je het ook op 2 manieren op vatten
de ene vla is zoals jullie pudnig en de andere koeënvla is de poep van de koe
en het is nederlands niet hollands:P
hollands is toch hetzelfde als Nederlands?1 mei 2009 - 15:531 mei 2009 - 15:551 mei 2009 - 15:55xCIxTHx schreef:
(...)
hollands is toch hetzelfde als Nederlands?
volgensde nl taal mag je geen hollands zeggen want holland zij 2 provinsie's van nl
en ik vind het heel irritant als mensen holland/hollander zeggen want dan heb ik het gevoel dat ik er niet bij hoor als limburger♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
1 mei 2009 - 15:56XamaranthX schreef:
het is toch niet discriminerend bedoelt, het is juist gewoon zoals hollanders vla tegen pudding zeggen. Jullie zeggen nederlanders wij zegge hollanders=D
(...)
volgensde nl taal mag je geen hollands zeggen want holland zij 2 provinsie's van nl
en ik vind het heel irritant als mensen holland/hollander zeggen want dan heb ik het gevoel dat ik er niet bij hoor als limburger1 mei 2009 - 15:57XamaranthX schreef:
(...)
en ik vind het heel irritant als mensen holland/hollander zeggen want dan heb ik het gevoel dat ik er niet bij hoor als limburger
Euh sorry hoor... Maar wij zeggen in ons dialect altijd Holland tegen Nederland --'1 mei 2009 - 16:00BAILANDO schreef:
(...)het is toch niet discriminerend bedoelt, het is juist gewoon zoals hollanders vla tegen pudding zeggen. Jullie zeggen nederlanders wij zegge hollanders=D
weet maar veel nederlanders zeggen dat ook en dat vind ik wel erg
en bij engels mogen wij ook geen holland zeggen omdat geen engels
ik snap eigenlijk niet hoe mensen ooit op dat holland zijn gekomen
voorzo ver ik weet heeft nl nooit holland geheten♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
1 mei 2009 - 16:02Conspiracy schreef:
(...)
Euh sorry hoor... Maar wij zeggen in ons dialect altijd Holland tegen Nederland --'
ik zeg toch ook volgens het nederlands mag dat niet
het is geen abn
welk dialekt is dat prouwens
gewoon nieuwsgierig♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
1 mei 2009 - 16:081 mei 2009 - 16:10XamaranthX schreef:
(...)
ik zeg toch ook volgens het nederlands mag dat niet
het is geen abn
welk dialekt is dat prouwens
gewoon nieuwsgierig
Het Antwerps1 mei 2009 - 16:15well, ik vind de nederlandse ook leuker.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.