Ja man, mijn neef die in Canada woont een geen ene fuck Nederlands kan die moet dus een document over organisatorisch gedrag schrijven van 200 pagina's. En dan klagen wij dat we te veel werk hebben. Oo
Ocharm. Maar mssn moet ie evenveel voor school doen maar is dat bij hem niet zo 'verspreid over het jaar'. Wij moeten vaak tegen de volgende dag leren enzo, mssn hun om de zoveel keren. x]
Maar ik weet niet hoe het daar allemaal aantoe gaat. Want iemand die bij mij 2jaar geleden in de klas zat ging ook naar Canada, en die beweert dat ie zo goed als niets moet doen. Nja =]
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
SugarGuitar schreef:
Ocharm. Maar mssn moet ie evenveel voor school doen maar is dat bij hem niet zo 'verspreid over het jaar'. Wij moeten vaak tegen de volgende dag leren enzo, mssn hun om de zoveel keren. x]
Maar ik weet niet hoe het daar allemaal aantoe gaat. Want iemand die bij mij 2jaar geleden in de klas zat ging ook naar Canada, en die beweert dat ie zo goed als niets moet doen. Nja =]
Maar hij zit in het laatste jaar universiteit hij zegt dat hij zelfs al eens 500 pagina's moest doen. Dus dit noemt hij makkelijk (: