• Vandaag heeft Amélie voor de allereerste keer gespijbeld -mhahah-
    Wij hebben dus een hele week GWP (allemaal activiteiten doen enz.) en we moesten vandaag normaal met de fiets naar school in Oostmalle gaan (12 km) maar dat is geen ramp want dat doe ik zo vaak. Maar dan was het de bedoeling om meer dan 30 km te gaan fietsen; naar Deurne en dat zag ik nou net niet zitten omdat we eerst heel mijn weg terug moesten afleggen en je mocht niet gewoon inspringen. Als we in Deurne aankwamen gingen we naar een vliegtuigmuseum en daar wou ik ook niet heen dus bleef ik gewoon thuis en heb ik al zingend mijn kamer gekuisd en ben over mijn stofzuiger gevallen en heb lekker veel chips gegeten. Gosh en nu ben ik fier op mezelf want ik heb voor het eerste gespijbelt (cool)
    En het allerkoelste is dat mijn mama het niet erg vond en ze een smoes aant verzinnen is zodat ik geen strafstudie krijg

    xAmélie

    En ja ik moest hier een topic over maken


    The soul needs autumn.

    Daarvoor heb je moeders ('= Beter dat je het hebt gemist. Mijn mams belt dan ook altijd voor mij ^^ Vet handig man!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Linds, gy stouterd Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    Waarom is jouw mama zo leuk? Mijn mama zou mij verplichten om erheen te gaan :O
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    gnihihi proficiat x)

    ik mag altijd spijbelen van mijn moeder. als ik dus geen zin in school heb, ga ik gewoon niet. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gefeliciteerd x]


    Live for something or die for nothing

    Cool, mijn moeder is ook zo. xD alleen als ik wel les heb, ben ik verplicht om naar school te gaan van dr. >.<


    So far away..

    geluk meine secht altijd: 'het is er niet voor niks, je zult toch meoten' --'

    Stout kindje. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haha, you go girl.


    You move me ......... Kurt