• Oke, in mijn vorige topic 'Ik moet even wat kwijt.' ofzo, mochten sommige dit weten, nu boeit me dat niet, dus;

    Nou kijk, ik had dus een jongen via hyves 'ontmoet' en die woont dicht bij mij in de buurt. Msn, en nummers uitgewisseld enzo, en het was altijd heel gezellig op msn. Hij wou met me afspreken. Wou ik ook wel, maar niet alleen. Dus ik had een vriendin meegevraagd. Vond hij niet erg. Op msn vroeg ik wat hij van die vriendin vond. Hij had haar inmiddels ook op msn en hyves. Hij zei: 'Wel leuk.' Toen vroeg hij wat ik van hem vroeg. 'Wel leuk XD.' Antwoorde ik, en ik vroeg ook wat hij van mij vind. Hij vond mij knap en lief. Oke, vandaag was dat afspraakje dus. Maar hij zat echt de héle tijd de kleffen met die vriendin van mij. Dus nu voel ik me kut. Want hij vond haar "wel leuk" en mij "knap en lief". Dus nu weet ik niet wat ik moet doen?

    Ik heb tegen hem gezegd op msn dat hij die vriendin wel meer dan leuk vond. Hij zegt ja. En hij vroeg wat die vriendin van hem vond. Zij vond hem dus veeeel te klef enzo, maar ik weet niet of ik dat mocht zeggen enzo, dus ik heb haar ge-sms't. Ik moest zeggen, dat hij haar type niet, ze vind hem aardig, maar meer niet. Dus dat deed ik. Bij de vorige sms'jes van na vanmiddag geen 'x' ofzo hé, nou hij sms'te terug: Geeft niet hoor. xx. Ik snap het echt niet meer hoor. Gebruikt ie me nou? Ben ik 2e keus? Help?


    Ik hoop dat jullie, of tenminste íémand dit verhaal snapt, want ik voel me nu heel kut.
    xx.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik snap het verhaal
    en het is inderdaad verschrikkelijk voor je, maar vorlgens mij was het niet de bedoeling van die jongen, maar heeft hij je wel gekwetst, het is wel goed dat hij achteraf eerlijk is geweest, nu weet je dat, en ga je het geen 2e keer tegenkomen (:

    Ik zou het niet weten, je kan hem gewoon vragen wat ie ervan vond die dag, enzo...
    en dan een keer van wie hij leuker vond?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Je moet je dat zo niet aantrekken. Mij is dat ook heel dikwijls gebeurt, maar dat is iets waar jij niets aan kunt doen, het zijn gewoon de jongens die stom doen. Dus eerst en vooral moet je jezelf nooit de schuld geven, behalve als je iets verkeerds gedaan hebt, maar ik geloof neit dat het in dit geval zo is.

    Kende hij je vriendin voordat hij jou kende? Als hij haar niet kende, kan hij jou niet gebruiken want dan wist hij niet dat zij bestond. Dus vond hij jou leuk.

    En hij heeft jou toch gevraagd om af te spreken en neit je vriendin en een jongen gaat niet zomaar vragen om af te spreken. Als hij je vriendin wilde, zal hij het haar gevraagd hebben en niet jou.

    Maar als je het zeker wilt weten, moet je het hem gewoon zelf vragen, ik weet dat dat moeilijk is, maar je moet het dan het beste persoonlijk aan hem vragen door ergens af te spreken, zo zie je onmiddelijk zijn reactie en weet je zeker dat hij niet liegt en dan weet je sneller waar je aan toe bent.

    En onthou dit: Moest je 2de keus zijn ofzo, dan is die jongen jou echt niet waart!

    -Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen!! - (doeg)

    Ik snap het verhaal en ik denk gewoon dat hij je aan het testen is ofzo . Misschien probeert hij jou jaloers te maken door met je vriendin te flirte . En als hij je als 2de keus zou nemen is hij je zoooo niet waard ;)

    Ik snap het wel, Maar zoon jongens zijn gwn creep ze weten niet wat ze willen en dus gaan ze rare dingen doen ><" als ik jouw was zou ik maar voor een ander kijken dan met iemand nemen die jouw op de 2de plek heeft staan, Ö
    Maar dat is Mijn mening :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Ik snap het verhaal en het enige wat ik kan zeggen is, vraag het. Dat is altijd duidelijker :]
    Ook durf je niet, probeer er dan met een omweg te komen. Praat er een tijdje omheen en vraag het dan. Want misschien houd hij je wel voor de gek.


    -

    Ik snap het wel. Maar zo'n jongens zijn meestal wanhopig. Op het moment lijkt het misschien dat hij je gebruikt. Maar ik bedoel,hij is een jongen dat je via hyves hebt leren kennen. En je vriendin ken je al langer. En eigenlijk, vind ik dat je gewoon tegen hem moet zeggen wat je van hem denkt ofso. Dan weet hij dat ook, en dan aan zijn reactie kun je zien wat voor een jongen hij is. Daar kun je dan ook uit afleiden of hij je gewoon gebruike of dat hij je echt leuk vind ofso. Maar het kan ook zijn dat hij jouw misschien jaloers probeerde te maken omdat hij zijn eigen misschien niet goed genoeg vond?