• Mijn pa is een kut pa x3 want hij is er haast nooit meer en hij is of werken of weg met zijn motor en ik word er doodziek van. ik en mijn vader zijn als twee handen op een buik en ik haat het als ik niks met hem kan doen in het weekend. en nou komt het : Hij is het hele weekend weg en hij werkt gewoon door in de vakantie dus ik zie hem haast alleen maar tijdens het avondeten x_x


    We can only learn to love by loving.

    ik en men pa zijn ook 2 handen op één buik, en ik zie hem bijna nooit xD

    Maar dat is wrs de reden waarom we close zijn

    dat is heel kut!

    Tijdens het avondeten even subtiel vragen of je hem daarna misschien kunt spreken?
    En als hij dat niet wil, zeg je dat het dringend is.
    Ik hoop dat het helpt!


    I clicked my heels and wished for you.

    Geniet van de tijd die je wél met hem hebt.
    En praat er met hem over dat je eens weer wat leuks met hem wil doen. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik weet hoe je je voelt. Ik zie mijn vader ook nauwelijks. als hij er niet is dan is hij gaan werken of gaan drinken. :/ en aan dat laatste erger ik me erg. Ik geef je 1 tip. Praat met hem. het kan deze situatie helemaal veranderen. (:


    It even took me by surprise

    Mss moet je er is over praten met je papa ? of een vaste dag wanneer jullie dan iets leuks doen ?


    A. ikmisje.

    djeez ik zie mijn papa gwn te veel.
    je moet hem er eens over aanspreken

    Wees bly dat je hem nog hebt, ik kan dat niet meer zeggen..


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn vader is meestal op reis. Het is zelf zo dat sommige mensen denken dat mijn ouders gescheiden zijn terwijl dat helemaal niet zo is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aaah, ik ben ook echt zo'n papa's kindje. En ik zie mijn vader sowieso om de viertien dagen een weekend, dus ik zie hem al zo weinig. En als hij dan moet werken, vind ik dat niet leuk en ga ik meestal gewoon mee. Maar ik heb dan ook wel het geluk dat mijn vader nog werk heeft dat wel gaaf is, anders zou ik ook niet meegaan. En nu is hij er ook niet want hij is zwemmen want hij gaat aan het eind van dit jaar 4 km zwemmen en een berg opfietsen en hij moet wel goed voorbereid zijn.


    rules don't stop me