• Jaman.
    Jolien zit stiekem op de compuuuuter. ^^
    Anyway, vandaag hadden we collegefeest op school. Het was echt vet leuk.
    Eerst traden er een paar domme kinderen van op school op. Maar toen begon het pas echt.
    Er is een groepje op mijn school, Breathe The Sound, en ze hebben bijna een platencontract op zak. De begroep bestaat uit de broers Simon en Pieter-Jan Nuytten en Xavier Gosselin. Naja, zij gaven natuurlijk ook een concert. Echt een geweldige groep, één van mijn favorieten.
    Daarna gaf Simon, de zanger van Breathe The Sound, ook nog een concert met Max Colombie, hij deed een paar jaar geleden mee met Junior Eurosong in België en hij is nu ook een goede vriend van Oliver, ze komen wel eens samen om muziek te maken. Die jongen heeft echt een gewéldige stem, net zoals Simon. Ze schrijven sinds een jaartje samen nummers, straks hebben zij zamen ook nog een platencontract. :'D
    En daarna was het dan de beurt aan Oliver, van Junior Eurosong. Hij zong een paar covers en ook zijn eigen liedjes natuurlijk. ^^
    Dus, het concertgedoe was al helemaal fantastisch, maar toen kwam er ook nog een modeshow.
    Ik mag dan een fucking nerdrijkeluisschool hebben, maar damn die kinderen hebben talent.
    De kleren die ze gemaakt hadden kwamen net van een dure designwinkel. Serieus, echt heel mooi. Tijdens de modeshow was er ook nog een dansact van Lana en Michael, zij zitten ook op mijn school. En gaaaawd, ik wist niet dat ze zo goed waren in hip-hop. Ik weet niet of Jullie Step Up 2 hebben gezien, maar Lana en Michael waren nog zeker tien keer beter dan die dansers in de film. O.O
    En nu ben ik heeeeeeeelemaal goed gezind. :Y)

    HOI LEKKER KIND.

    Het klinkt cool ^^ x3 ik wil ook zien!

    wij hebben ook altijd van die concerten enz. bij ons huren ze dan het Metropool af [/metropool = concert zaal] das echt cool.


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    HOI LEKKER KIND.

    Het klinkt cool ^^ x3 ik wil ook zien!

    wij hebben ook altijd van die concerten enz. bij ons huren ze dan het Metropool af [/metropool = concert zaal] das echt cool.

    Voor ons school kost het bijna niets. O.O
    Enkel een podium opstellen en de elektriciteit van de instrumenten.
    Qua optredens zit Oliver in mijn klas, dus hij doet het gratis. Breathe The Sound doet het ook gratis. En omdat Max Colombie een vriend van Oliver en Simon is, deed hij het ook gratis. :'D
    Lekker kosteloos.