• Reageert dan ni he. Tmaakt toch niks uit -__-
    [pissigebui]

    Je moet elkaar voldoende ruimte geven voor ook àndere vrienden dan elkaar. Je zal zien dat het dan wel soms beter gaat lukken. :')


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    Je moet elkaar voldoende ruimte geven voor ook àndere vrienden dan elkaar. Je zal zien dat het dan wel soms beter gaat lukken. :')

    Ja maar als ik zo lees van. Tot nu toe is er niemand in gslaagd mijn hart te raken,buiten u. alleja.wat moet ik dan gaan denken Oo Ik bedoel,ik zie haar misschien maar 1 keer in de 2 maand ofso omdat we niet dicht bij elkaar wonen.

    Als het echt een goede vriendin is luistert ze wel naar je ;) .

    Het klinkt moeilijk, maar je zult met haar erover gaan moeten praten. Je zult haar moeten zeggen dat het je zo hard pijn doet dat ze zo tegen die andere vriendin doet en jou er zomaar bij laat lopen. En wat betreft die reactie daar over die jongen: Zeg haar gewoon de waarheid, zeg haar dat jíj haar hebt geholpen en niet dat andere meisje. Je moet gewoon zeggen dat het je kwetst en zo.

    Conspiracy schreef:
    Het klinkt moeilijk, maar je zult met haar erover gaan moeten praten. Je zult haar moeten zeggen dat het je zo hard pijn doet dat ze zo tegen die andere vriendin doet en jou er zomaar bij laat lopen. En wat betreft die reactie daar over die jongen: Zeg haar gewoon de waarheid, zeg haar dat jíj haar hebt geholpen en niet dat andere meisje. Je moet gewoon zeggen dat het je kwetst en zo.

    da ander wijf zal haar ook wel hebben geholpen.Maar het is zo dat ze het alleen op haar bedoeld.

    Jeetje, geef er wat ruimte idd..


    I don't need words to feel those lips.

    SMELLYALATA schreef:
    Jeetje, geef er wat ruimte idd..

    ook als ik haar 1 x op de 2/3 maand zie? Ja sorry hoor. Ik klink jaloers. Maarja,ldsjfld laat maar

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    ook als ik haar 1 x op de 2/3 maand zie? Ja sorry hoor. Ik klink jaloers. Maarja,ldsjfld laat maar

    Ik snap je wel, ik heb ook zo'n vriendin. Vroeger was ze écht mijn aller beste buddy, maar dan veranderde ze van school en dan nja, zag/zie ik haar bijna nooit. Het is hard en niet leuk, maar je zal er mee moeten leven. Net als ik. Je kan wel zeggen dat het je kwetst en als ze écht, écht om je geeft, dan zal ze het begrijpen.


    Tanya is de beste.

    Ehm. Ik snap het niet, topic veranderd? Nou wil ik weten wat er is gebeurd ):


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    > Slotje. Als je het terug open wilt mét wél tekst erin, zeg je het me maar. :')


    Tanya is de beste.