• Joy moest herkansing doen voor wiskunde. Joy had hier geen zin in. Joy verneukte het hele pw. Joy had alle 5 antwoorden die ze wél wist af. En toen verveelde ze zich, en was ze zwaar pissed op de wiskundeleraar omdat hij zo slecht is. En wat deed Joy toen? Juist, ze vouwde een vliegtuigje van haar toets en vloog hem recht in de prullebak 8) Nouja, niet in de prullebak, hij kwam maar 2 meter ver. Kloteding is ook nergens goed voor. Maar uiteindelijk kwam hij daar wel. Dus nu blijft de 1,9 van Joy gewoon een 1,9.
    Meest vage schoolacties ofzo?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    -loopt hier flink te chagrijnen omdat wiskunde zo'n fucking klotevak is-
    How the hell moet ik al die t*ring formules uit m'n kop kennen. Ik ben bij opgave 14 en ben nu al de kluts kwijt. Goddamnit en die leraar kan er ook geen barst van. Serieus, ik overweeg om overplaatsing aan te vragen naar een andere groep. 0 tolerantieniveau, 0 sympathie, 0 vermogen om uit te leggen.
    En dat komt natuurlijk als geroepen bij deze ex-vmbo'er die al het nodige qua achterstand heeft met wiskunde en laat het nu net toevallig zo zijn dat wiskunde niet haar beste vak is. (sarcasm on its finest)
    Amen, verdomme.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hààt wiskunde. Het wordt meestal gegeven door de meest vage leerkrachten, die totaal niet merken als je iets niet snapt. (Zoals de mijne (6) ). Zit ik daar zowat 1 uur lang met men hand in de lucht, komt dat mens eindelijk af, wil ze me nog niet helpen!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dood aan de klote wiskundeleraren!
    Die gast was helemaal verbaasd dat we een papier niet meer hadden, dat we 2 maanden geleden hebben gehad. o.o


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dreamcatcher schreef:
    Ik hààt wiskunde. Het wordt meestal gegeven door de meest vage leerkrachten, die totaal niet merken als je iets niet snapt. (Zoals de mijne (6) ). Zit ik daar zowat 1 uur lang met men hand in de lucht, komt dat mens eindelijk af, wil ze me nog niet helpen!

    Damn.. dat maakt me nou zo nijdig. Loop ik een half uur met m'n arm te zwaaien. En nee, meneer dat doe ik niet voor de lol, zo levenloos zijn wij pubers nou ook weer niet. Zegt ie: 'Kom er zo aan' en wanneer iemand anders zn vinger opsteekt gaat ie daar eerst naartoe en dat haalt nu werkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn juffrouw is chill. We mogen onze taken in de les maken én we mogen muziek luisteren tijdens de les. ^-^


    Innocence.

    KUTSANDER, KUTWISKUNDE, KUTTOETS,

    Joyy ALLES MET WISKUNDE EN SANDER IS GEWOON DAMN KUTTTTTT.

    Oeeefff dat is eruit.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Neehee het is KUTJAN.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb geen wiskunde. Ahg ja. Een vage actie? Wij hadden een tijd geleden een leerkracht die alcoholiste was (ondertussen al weg.) en die kende zijn leerlingen niet. Dus wij hadden er les van;zaten in dat lokaal komt die het lokaal binnne en roept: ga mijn lokaal uit,ik heb hier les met 5 kantoor (wij zijn 5 kantoor) zeggen wij: maar die zijn er niet. dus die leerkracht boos: waar zijn ze dan? dus wij zeggen: ge moet is beneden achter de hoek gaan kijken bij de werkhuizen,die staan daar allemaal te roken. gaat die leerkracht naar buiten horen wij hem nog op de gang vloeken: godverdomme stomme mannen,jullie mogen niet roken op school!!! ahg ja, wij in de klas kapot van het lachen toen die terug binnen kwam vroeg die weer: nu serieus,waar is 5 kantoor,die stonden daar niet. dus wij zeiden gewoon: dan zijn ze naar huis! op het einde van het lessuur kwam hij erachter dat wij gewoon de klas waren dat hij moest hebben xD

    toetsen zijn zo slecht dat ze zelfs niet kunnen vliegen! ö


    You're a star in heaven.

    Ghaha xD Najaa..wiskunde is gewoonweg het meest kuttigste vak ever


    Live for something or die for nothing

    hahaaaa,een vliegtuigje :D !
    maar ik Suck ook wel in wiskunde,en ik word er ok boos van omdat ik het echt niet kan (:

    xx


    everybody needs a song.

    Als ik alleen al aan wiskunde denk word ik al ellendig.
    Godzijdank heb ik dat niet meer.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik had ook al zo'n vage lerares o.o
    Dan hadden we weer een toets gemaakt, (-- hoera!)
    en ging ze de cijfers opnoemen, nou hoe slechter je cijfer hoe vrolijker ze het opnoemde.
    Ik had dus altijd wel iets van een 3 ofzo, en dan juichte ze al bijna. Net alsof ze het leuk vond dat ik er moeite mee heb.


    It's heavy but you are not the only one

    Blerk, die van wiskunde bij mij is ook zo'n biatz. En het rare ik dat ik haar soms dénk vriendelijk te vinden ><".
    Jammer dat ik wiskunde graag doe :'/.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Woesh, ik ben goed in wiskunde -ego-.
    Maar het is zo, ik ben de enige van mijn klas die wiskunde begrijpt, maar het wiskundegehalte in mijn klas is nu ook niet het allerhoogste >.<
    Maar onze wiskundeleraar is chill (: Hij is leuk, de leukste leerkracht van de school (;


    Never run out of reasons to smile...