• Ik doe dus aan de lijn, maar het lukt niet helemaal. Ik had vandaag dus weer een vreetbui en heb me net weten te weerhouden om geen koekje ofzo naar binnen te werken. Heeft iemand tips tegen vreetbuien? Ik wordt er namelijk echt gek van.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik eet altijd als ik me verveel O.O Zoek iets om te eten, dat lang duurd, ga een enorme sinasappel pellen, haal elk wit dingetje eraf en eet hem dan pas op. Lekker gezond, en zo een hele tijd voorbij dat je niet hebt kunnen snoepen.


    Your make-up is terrible

    Ik ken dat. En ik probeer ook af te vallen ( dat me dus al is gelukt ). En ik weet dat het moeilijk is om geen koeken ofso te eten. Maar probeer is een banaan of een appal te eten elke keer dat je een snack wilt. Dat helpt wel want na een tijd ben je eraan gewoon dat je dat gewoon blijft eten en je geen koeken meer wilt ^^

    Pak stuk fruit of een cracker, of water drinken.

    Véééééééééééél waterdrinken, dat is een eetlust remmer of zo iets =')


    We'll never be as young as we are tonight

    Je moet veel drinken. En als je honger hebt, dan moet je een glas water drinken, of meerdere..
    But I don't know...dat stond eens in de KutJoepie :X


    Live for something or die for nothing

    Duuude, ik heb net hetzelfde als jou en ik weet hoe hard dat suckt --"

    Conspiracy schreef:
    Duuude, ik heb net hetzelfde als jou en ik weet hoe hard dat suckt --"

    Ja idd. Ben je eindelijk een kilo afgevallen.. Krijg je weer zo'n vreetbui ö


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Water drinken, fruit eten, komkommers eten, kauwgom kauwen

    Ik eet altijd na het 8e uur op mijn school thuis wat. Maar dan heb je gewoon echt freaking honger. Eet inplaats van een koekje fruit of yoghurt. En drink veel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik eet automatisch als ik me verveel :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Gras eten :X.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Gras eten :X.

    Is dat gezond en lekker? :o
    -wilt proberen-
    :'D


    Tanya is de beste.

    als je goed en gezond eet krijg je meestal geen vreetbuien maar als je maaltijden gaat overslaan krijg je ze juist wel


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Imperd schreef:
    (...)
    Is dat gezond en lekker? :o
    -wilt proberen-
    :'D

    Dat was een keer bij eh suske en wiske! Daar aten mannen gras (cat) En ze zagen er wel mooi slank uit *wink*.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Dat was een keer bij eh suske en wiske! Daar aten mannen gras (cat) En ze zagen er wel mooi slank uit *wink*.

    Hahaha.
    Ik ga dat zo hard proberen straks. Doe je mee? :')


    Tanya is de beste.