• Gisteren was het dus mijn verjaardag, ging ik een verjaardagsfeestje geven. Kan er maar 1 iemand komen van de 4. Dat vond ik dus echt zo irritant.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Dan moet je feestje geven op een dag dat meer mensen kunnen. :Y)

    Dat is niet leuk :O Bij mijn broertje kon er helemaal niemand :| En dat zeiden ze allemaal heel laat, dus alles was al geregeld en toen zijn we maar met mijn ouders samen weggegaan naar de dierentuin xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Prodigy schreef:
    Dan moet je feestje geven op een dag dat meer mensen kunnen. :Y)

    Hm, ik ben dan toch maar met die vriendin naar de film gegaan. Mijn mama had juist alleen voor gisteren verlof en niet voor vandaag enz.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Zoals Prodigy al zei.
    Het is niet omdat je verjaard, dat ze díé dag aanwezig moeten zijn.


    -

    Ik heb nooit een verjaardagsfeestje gegeven voor de vrienden x]
    Bij ons komen dan altijd op de eerste zondag na iemands verjaardag de peter en meter en de oma. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Das wel kak =[


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jammer, dat is wel lullig. Ik bedoel maar ze weten dat je jarig bent. Ik hou er rekening mee. En nog happy b'day jij bent tegelijk met mijn broertje en zusje jarig en een jongen uit mijn klas :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik was woensdag jarig. Me opa en oma kwamen niet omdat me opa de vorige avond in het ziekenhuis was opgenomen. Mn beste vriendin kwam niet omdat ze veel huiswerk had. Dus kwam alleen mn vriendje en mn oma.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Ik was woensdag jarig. Me opa en oma kwamen niet omdat me opa de vorige avond in het ziekenhuis was opgenomen. Mn beste vriendin kwam niet omdat ze veel huiswerk had. Dus kwam alleen mn vriendje en mn oma.

    Dat is best te begrijpen mijn opa en oma komen gewoon niet omdat ze niet een maandje later op vakantie willen naar Spanje. Ze vinden hun vakantie belangrijker dan mij. Want ze zijn toch bijna het hele jaar weg en dit jaar flikte hun het ook bij mijn broertje en zusje die gister8 zijn geworden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    LALALALALA schreef:
    Ik was woensdag jarig. Me opa en oma kwamen niet omdat me opa de vorige avond in het ziekenhuis was opgenomen. Mn beste vriendin kwam niet omdat ze veel huiswerk had. Dus kwam alleen mn vriendje en mn oma.

    Hm, ja niet zo leuk.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)