Ik wil morgen echt niet naar school O.ó
Car. Mijn moeder moet morgen naar school, om tegen mijn vertrouwingspersoon te gaan praten. En dadelijk loop ik door die gangen ofzo O.O
En dan kom ik haar tegen ö
OMG. Als dat gebeurt he ><
Iemand strestips? Hoe overleef ik een kutschooldag?
-
16 april 2009 - 15:5716 april 2009 - 15:5916 april 2009 - 16:02
das grappig, ik heb dat dus ook morgen xO
♥ I am Satan's Angel.
16 april 2009 - 16:03Omg, verkleed je als plant, dan herkent ze je niet. ö
Vroeger kwam mijn mama altijd mijn brooddoos brengen, als ik die vergeten was, dus áls je ze tegenkomt zal je het wel overleven.16 april 2009 - 16:04Dat heb ik ook!
Damn! ><
Ik kwam mn moeder zo tegen en toen vroeg een meisje uit mijn klas zo:"Is dat je moeder niet?"
Je bent nooit uitgeleerd.
16 april 2009 - 16:05das grappig, ik heb dat dus ook morgen xO
Echt? Zullen we gewoon voor een dag van school ruilen? Dan herkent mijn moeder jou niet en jou moeder mij niet xd16 april 2009 - 16:06Omg, verkleed je als plant, dan herkent ze je niet. ö
Vroeger kwam mijn mama altijd mijn brooddoos brengen, als ik die vergeten was, dus áls je ze tegenkomt zal je het wel overleven.
Maar mijn moeder gaat dan vast vragen zovan; 'Laat je klas eens zien? Hoelaat ben je uit?'
maar over die vermomming als plant denk ik nog na ^^16 april 2009 - 16:07Sluit je op, in de WC
Eeeuh nee geen goed plan
Gwn doorgaan met leven
en hoopen dat je ze niet ziet
<3.Your Butt is Mine!
16 april 2009 - 16:08Sluit je op, in de WC
Eeeuh nee geen goed plan
Gwn doorgaan met leven
en hoopen dat je ze niet ziet
<3.
Ty. Maar opsluiten is geen optie, ik moet toch naar een ander lokaal :[
&& Ik maak denk ik gewoon een omweg als ze me ziet, of negeer haar xd16 april 2009 - 16:09(...)
Maar mijn moeder gaat dan vast vragen zovan; 'Laat je klas eens zien? Hoelaat ben je uit?'
maar over die vermomming als plant denk ik nog na ^^
Ja, en dan kan je roze bloempjes in je haar hangen.16 april 2009 - 16:10(...)
Ja, en dan kan je roze bloempjes in je haar hangen.
Dan schmink ik mijn gezicht groen. =o16 april 2009 - 16:11Ik zeg altijd tegen me ouders dan. 'Doe alsof je me niet kent!'. en dan komt me pa altijd aan. en dan is het zo. 'HOI!'. Dan kijk ik hem altijd raar aan, en loop ik door
The economy is suffering, let it DIE!
16 april 2009 - 16:1316 april 2009 - 16:15Ik zeg altijd tegen me ouders dan. 'Doe alsof je me niet kent!'. en dan komt me pa altijd aan. en dan is het zo. 'HOI!'. Dan kijk ik hem altijd raar aan, en loop ik door
Ja ik had het ook al gevraagt, maar omdat ze toen moest lachen vertrouw ik het niet helemaal...16 april 2009 - 16:15Weet je rond welke tijd? Zo ja, dan zou ik dan uit het ronddwalen door de school zo veel mogelijk vermijden ;]
No growth of the heart is ever a waste
16 april 2009 - 16:15