• Ik zit dus op een hele culturele school. dat is echt cool jonge ='] wij hadden vandaag cultuur dag en de opposites treden nu op[/ik heb geen zin om te gaan X-x] en Jules Deenders trad op. en we hadden allemaal acteurs op onze school die dingen komen doen en mensen maakten kunst van piepschuim in de aula en overal stond kunst ='] was echt super. we hebben ook heel vaak zulke dingen en zamelen elk jaar geld in voor Ghana,een land in afrika voor de niet wetende onder ons. en dan na het inzamelen hebben wij Afrika dag en dan leren we afrikaanse dansen enzo =']

    Ik hou van mijn school.

    zitten jullie ook op zo'n school of is die saai ? :$


    We can only learn to love by loving.

    Waarom geld inzamelen voor een ander land als genoeg mensen hier arm zijn? Of onder de levenstandaard zitten?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Waarom geld inzamelen voor een ander land als genoeg mensen hier arm zijn? Of onder de levenstandaard zitten?

    Omdat die arme mensen nog armer zijn dan onze arme mensen.
    Nu bekje toe. ><

    (...)
    Omdat die arme mensen nog armer zijn dan onze arme mensen.
    Nu bekje toe. ><


    wou net zeggen.


    We can only learn to love by loving.

    Mijn school is saai.
    Die doet zoies niet. Ofja, wel geld inzamelen. maar niet met behulp van zo'n leuke dingen xd

    (...)
    Omdat die arme mensen nog armer zijn dan onze arme mensen.
    Nu bekje toe. ><
    Dus omdat de mensen daar arm zijn, moeten onze mensen arm leven? Dat slaat dus nergens op. Denk eens twee keer na.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Dus omdat de mensen daar arm zijn, moeten onze mensen arm leven? Dat slaat dus nergens op. Denk eens twee keer na.

    Waar denk je dat al onze belastingen naartoe gaan? Naar de mensen die te lui zijn om te werken en jaren blijven doppen! Naar mensen die leven met óns geld.
    Mogen we dan ook eens één keertje een beetje geld inzamelen voor andere mensen die niet zo profiteren?

    Als je eerst de mensen hier in nederland en belgie normale levenstandaard hebben. Dan kan je de mogelijkheid overwegen om andere landen te helpen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Waar denk je dat al onze belastingen naartoe gaan? Naar de mensen die te lui zijn om te werken en jaren blijven doppen! Naar mensen die leven met óns geld.
    Mogen we dan ook eens één keertje een beetje geld inzamelen voor andere mensen die niet zo profiteren?
    Dat is een vooroordeel.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Omdat iedereen op buitenlandse reizen was had ik een vervangprogramma, een cultureel vervangprogramma.
    Met gevolg de eerste dag, djembé (ik ben niet zo ritmisch aangelegd) en Afrikaans koken (ik ben ook geen kooktalent). Maar voor we mochten eten moesten we nog een Afrikaans liedje zingen.
    De tweede dag was het dan weer een bezoekje naar de Joodse wijk. De laatste dag een film over een andere cultuur.
    Nog nooit heb ik me zo verveeld! Wetende dat andere mensen gewoon in Praag, Parijs, of Italië zaten heeft het nogal verziekt.Zo'n dagen vallen nog wel mee, alleen níet wanneer anderen mooi in het buitenland zitten te genieten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wij hebben 7 mei cultuurdag. :')
    geen les. joehoe.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als je eerst de mensen hier in nederland en belgie normale levenstandaard hebben. Dan kan je de mogelijkheid overwegen om andere landen te helpen.

    Sorry dat ik het zeg, maar daar ben ik het ergens wel mee eens. Als we Afrika écht hadden willen helpen, zou het jaren geleden al verbeterd zijn. Dat weet ik zeker.
    Laatst heb ik de mening van een godsdienst leraar gehoord en die zei zoiets en ik ben het echt helemaal met hem eens.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Joey, je gaat offtopic. Ze vraagt wie dat nog meer heeft, en niet wat je er van vind.

    Ik zit gewoon op een normale middelbare school?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb een saaie school. Ik moet een uniform dragen. >< En we mogen niet eens op een stuk gras komen in onze school. En erop gaan zitten ook niet. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Waar denk je dat al onze belastingen naartoe gaan? Naar de mensen die te lui zijn om te werken en jaren blijven doppen! Naar mensen die leven met óns geld.
    Mogen we dan ook eens één keertje een beetje geld inzamelen voor andere mensen die niet zo profiteren?

    Nou, er zyn genoeg mensen die doppen & focking veel moeite doen voor een baan hoor. ;3


    None but ourselves can free our minds.