• Attention! (hoera)

BigCityDream heeft zoals jullie allemaal weten het Quizlet-filmpje bedacht en gemaakt.
    N.a.v het Fam. Snor Topic kwamen Julie en ik nu op het idee om ook zo'n soort filmpje te maken, maar dan met foto's waarop iedereen een snor draagt. Wil je ook graag in het filmpje? Post dan je foto inclusief snor en wacht met smart. Jullie hoeven geen verfrissende ideeën te geven over wat voor muziek erbij kan, want Julie en ik hebben al besloten welk nummer we nemen.

Einde bericht.

Nog nodig: 0 foto's.

Spread the word!!!!!!

Het filmpje is in de maak.

"I shut my eyes in order to see.'

Ik heb geen foto met snor. :Y)

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Dan zorg je maar dat je een krijgt. :X

Ik ben al bezig met het filmpje, dus schiet maar even op met die foto's maken :'D

rules don't stop me

ik heb er al een, staat in Nynk haar fotoboek n_n

All was well.

http://www.quizlet.nl/foto.php?id=118014

GheGhe, en nu voel ik mezelf geniaal :'D

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Ik heb zo geen foto. xd'

None but ourselves can free our minds.

Gang in de zaak!

Mijn foto heb je al :3

Yep :')

Is er nog iemand die graag in het filmpje wil?Is er nog iemand die graag in het filmpje wil?Is er nog iemand die graag in het filmpje wil?Is er nog iemand die graag in het filmpje wil?Is er nog iemand die graag in het filmpje wil?Is er nog iemand die graag in het filmpje wil?

(cat)

Nou nou, je mag je topic niet omhoog shoppen :Y)

Ja, maar zometeen wil er nog iemand in terwijl het filmpje al klaar is. :$

Oké (cat)

Is er nog iemand die graag in het filmpje wil? Is er nog iemand die graag in het filmpje wil? Is er nog iemand die graag in het filmpje wil? Is er nog iemand die graag in het filmpje wil? Is er nog iemand die graag in het filmpje wil? Is er nog iemand die graag in het filmpje wil? Is er nog iemand die graag in het filmpje wil? Is er nog iemand die graag in het filmpje wil? :Y)

Hahaha :').