• Ik weet het,dit is het zoveelste topic over dit onderwerp.Maar ik wou dit toch even aan jullie laten weten.
    K snap ni dat die 'fans' zich 'fans' durven noemen.

    Zoals we inmiddels allemaal wel weten zijn de laatste paar dagen behoorlijk wat fanmade foto's van Tokio Hotel bij de studio opgedoken. Sommigen onder ons vinden het maar niks, anderen kunnen hun geluk niet op. Ook vandaag is de kans groot dat er weer iets nieuws (video, foto, misschien zelfs een audio-opname op het net landt. Toch rest de vraag: hoe ver gaat die fanstalkerazzi nou eigenlijk?

    Een fan uit Hamburg is naar de studio toegecrosst om te zien hoe de situatie is en vertelt het volgende:

    "Er staan zo ongeveer vijf auto's voor de studio en maarliefst 20 fans hebben met hun tentjes een ware camping opgezicht. Dit alles om nog meer foto's van Tom's nieuwe kapsel te kunnen maken. Veel van hen zijn van plan om de gehele paasvakantie daar te beleven. De buren hebben veel last van de fans en meerdere malen de politie gealarmeerd. Tevens heb ik gehoord dat een aantal fans door de omheining zijn gebroken, geprobeerd hebben in de studio in te breken met als gevolg dat Bill (en de andere Jungs vast ook) behoorlijk ontzet waren. Ik geloof dat ze nu meer beveiligingsmaatregelen nemen. Dat wil zeggen dat er videocamera's worden geplaatst. Die houden alles wat zich binnen de grens van 20 meter van de studio beweegt goed in de gaten."

    Just for the record: I am not kidding! Ik vind het hierboven beschrevene te raar voor woorden. Het is het toch niet waard om daar heen te gaan, te wachten, in te breken enz.? Allemaal vanwege de nieuwe kapsels e.d.? Heb gewoon is een beetje geduld, voor het nieuwe album komen er vast een flink aantal photoshoots en dan kun je goed zien wat ze allemaal met hun looks hebben uitgespookt!


    I need you like a heart needs a beat

    I told you guys, portrait of a lost soul.

    OMG hun horen in een gesticht ofso ._.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Eng he.
    Ze zijn toch ook mensen? Mógen ze niet een beetje privacy?
    En wat Tom's haar betreft: SO WHAT! áls hij het zwart heeft. Laathem?
    En volgens mij heeft Tom gewoon zo'n zwart doekje erover heen.

    er is hier al een topic van :S
    Maar je hebt gelijk, het gaat er hàrd over


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    I told you guys, portrait of a lost soul.

    uhu.
    Sommige zijn ziekelijk geobserdeerd.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    uhu.
    Sommige zijn ziekelijk geobserdeerd.

    jup jup, heb je t gelezen?

    (...)
    jup jup, heb je t gelezen?
    Jah,k heb zelf een tijdje in een blog gezet op m'n profiel.


    I need you like a heart needs a beat

    Omg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)Jah,k heb zelf een tijdje in een blog gezet op m'n profiel.

    Add dan ook de myspace.
    http://www.myspace.com/hollywood_hurts
    Trouwens mijn vertaling gepakt of?

    fanstalkerazzi ;D zalig woord xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    (...)
    Add dan ook de myspace.
    http://www.myspace.com/hollywood_hurts
    Trouwens mijn vertaling gepakt of?

    Jah jou vertaling.


    I need you like a heart needs a beat

    OO...

    Zo triest.


    It's heavy but you are not the only one

    Dat zijn inderdaad geen fans meer, maar gestoorde groupies. Ja, Tokio Hotels muziek ROCKT, maar hun kapsels maken de band toch niet? :S Hun verdienen écht privacy. Ik hoop maar dat het goed komt!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Had ik al soort van topic over. :'D
    Anyway, het is en blijft gestoord, ik schaam me in hun plaats. O.O

    Had ik al soort van topic over. :'D
    Anyway, het is en blijft gestoord, ik schaam me in hun plaats. O.O

    Jah da weet ik.
    Maar ik zet hier gewoon hoe het er nu aan toe gaat,meer gedetailleerd.


    I need you like a heart needs a beat