Ik word gepest omdat mensen mij niet kunnen doorgronden. Dat wil zeggen: Ik word gepest omdat niemand een beeld van mij kan hebben hoe ik zou reageren op die dingen. Ik word ook nog gepest, maar daar weet ik de reden niet eens van (:
Ik word gepest omdat mensen mij niet kunnen doorgronden. Dat wil zeggen: Ik word gepest omdat niemand een beeld van mij kan hebben hoe ik zou reageren op die dingen. Ik word ook nog gepest, maar daar weet ik de reden niet eens van (:
dat is niet zo leuk, heb je ze nog geen slag verkocht ?
(...)moet je niet op letten. Maar hoe kunnen ze je pesten om je muziek, ze kunnen toch niet ruiken/horen wat jij lusitert?
nee maat met lb moesten we zeggen waar naar we luisteren en ze vragen ernaar als ik mijn mp3 in heb en ik heb wat plaatje svan de bands waar naar ik luister in mijn agenda en die zegen ze zijn een beedje levenloos
♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
Dat is niet leuk! miss zijn ze gewoon simpel weg jarloers!