Faawwwwkkkk. Oké is ben nu heel erg hyperactief. Sommige van jullie hebben misschien een tijdje terug een topic van mijn gelezen waarin ik vertelde dat ik tijdens een emilie autumn concert in Amsterdam mijn heuse held heb ontmoet.[David Stoupakis] Nou ik moest een mailtje sturen naar zijn site, voor een vraag over een bestelling. Krijg ik een persoonlijke mail van hem terug o,O [/is going to die!!] Ook nog gewoon verstuurd vanaf zijn privé mailadres en zo. [Hij weet schijnbaar niet dat ik een enge stalker ben. Dat hij maar oppast!] Maar terug naar dat mailtje. Hij beantwoorde netjes al mijn vragen, en was ook super lief! Telkens zeggen dat hij het zo tof vond dat ik zijn werk mooi vond blabla. En de ‘PS’ onderaan de mail deed me helemaal flippen. Er stond gewoon. “Ps did we meet in Amstedam?” Hij weet gewoon dus nog wie ik was en hij wist gewoon mijn naam nog. Echt, ik zit hier nu echt van.. whut thu fuck omg..
SU-PER VET!
Zo dat moest ik even met jullie gedeeld hebben x]!! Ik heb hem natuurlijk terug geschreven. Nu maar hopen dat hij weer terug schrijft. Maar dat zal wel. Zo lief is hij wel!
x.
Wie du mir, so ich dir.