• Haaii ^^

    Dit is volgens mij al het zoveelste topic van mij over zoiets denk ik (A)

    Maar in ieder geval:

    Ik heb dus met een jongen afgesproken om zaterdag naar de dierentuin te gaan. Maar ik heb er dus TOTAAL GEEN zin in..
    Ik heb al zo ongeveer met vriendinnen afgesproken, dat we elkaar dan 'heel toevallig' in de dierentuin gaan tegenkomen.

    Maar nou weet ik dus niet of het echt zo lullig is voor hem. Om dan ook met hun dan te gaan lopen.
    Met hem erbij.

    Hij zou ook vrijkaartjes kunnen krijgen voor de dierentuin.

    Dus mijn vragen:
    Zou het heel erg lullig zijn als ik zou afzeggen?
    Is het heel lullig om dan het zo met vriendinnen af te spreken, en dan de rest van de dag ook met hun te lopen?


    Alvast bedankt ^^

    Chuu~
    Marianne


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik zou gewoon gaan en er het beste van maken, maar natuurlijk ik weet niet wat jij met die jongen hebt, want bij mij zo het bij de ene ook anders liggen dan bij de andere (Nuja, als je begrijpt wat ik bedoel ;))

    Ik zou gewoon gaan en er het beste van maken, maar natuurlijk ik weet niet wat jij met die jongen hebt, want bij mij zo het bij de ene ook anders liggen dan bij de andere (Nuja, als je begrijpt wat ik bedoel ;))


    Het feit is dus.. Hij vind mij leuk, en ik hem dus eigenlijk totaal niet. Alleen als gewone vriend. Maar ik wil dus niet weer een gehele dag alleen met hem zijn ><


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    ik denk niet dat die jongen het echt leuk gaat vinden als er ineens een bende vriendinnen komt bij lopen.. :s maar dat is wat ik denk..

    ik denk niet dat die jongen het echt leuk gaat vinden als er ineens een bende vriendinnen komt bij lopen.. :s maar dat is wat ik denk..


    Dat begrijp ik, dat je dat denkt. Aan de ene kant vind ik het heel lullig voor hem. Maar aan de andere kant, wil ik ook wel dat ik zelf een leuke dag heb..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Wel, moet je maar niet met hem afspreken. Sorry, he maar ik vind dat vetlullig voor die jongen.
    Zou jij het leuk vinden moest je met een jongen weggaan en je vind hem leuk en plots komt zijn hele vriendengroep ook meelopen? I don't think so.

    Je doet alsof hij niets waard is voor je.

    Wel, moet je maar niet met hem afspreken. Sorry, he maar ik vind dat vetlullig voor die jongen.
    Zou jij het leuk vinden moest je met een jongen weggaan en je vind hem leuk en plots komt zijn hele vriendengroep ook meelopen? I don't think so.


    Toen ik had gezegd dat ik wel meeging, had ik er nog zin in -_-' Denk je dat ik anders met hem afspreek? Ik heb er alleen nu geen zin meer in.. En als hij nu al die kaartjes heeft, dan vind ik het ook weer lullig als ik afzeg ><


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    Toen ik had gezegd dat ik wel meeging, had ik er nog zin in -_-' Denk je dat ik anders met hem afspreek? Ik heb er alleen nu geen zin meer in.. En als hij nu al die kaartjes heeft, dan vind ik het ook weer lullig als ik afzeg ><

    Dan nog, dat wil nog altijd niet zeggen dat je zoiets mag gaan plannen met je vriendinnen.
    Nouja, trek je plan en als je een goeie vriend verliest dan moet je hier niet komen janken..

    (...)
    Dan nog, dat wil nog altijd niet zeggen dat je zoiets mag gaan plannen met je vriendinnen.
    Nouja, trek je plan en als je een goeie vriend verliest dan moet je hier niet komen janken..


    Dat ga ik ook niet doen, heb hem al afgezegd ^^ Dus in principe kan er een slotje op ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    ik heb meestal ook nooit veel zin in iets maar als je dan eenmaal gaat is het meestal wel leuk
    je kan altijd gaan en dan net doen of je gebeld word en je naar huis moet als het niks word

    ik heb meestal ook nooit veel zin in iets maar als je dan eenmaal gaat is het meestal wel leuk
    je kan altijd gaan en dan net doen of je gebeld word en je naar huis moet als het niks word


    mee eens

    x.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.