• Helleuw leutz, Kirsten is weer aan een nieuwe mini-serie begonnen, genaamd ‘Travelling back in time to save our future’. Hij gaat over een meisje genaamd Evy. Ze is een jaar jonger als Bill, nog niet zo heel erg lang geleden waren ze vrienden. Maar zo ziet het er nu niet meer naar uit. En ze is het zat en wil hem samen met zijn arrogante kapsones achter haar laten, maar uiteindelijk lopen dingen dan toch anders als ze verwacht had.

    Kwaad kijk ik door het trein raam heen naar het landschap dat snel voor mijn ogen voorbij flitst. Dit keer zal ik hem krijgen! Dit keer zal hij niet meer kunnen zeggen;“Je weet dat dit alles moeilijk gaat..” Niet nu ik voor hem zal staan. Ik zal hem aankijken, hem zeggen “Hier ben ik dan..”. Ik vraag me af hoe hij zal reageren. Zal hij net zo vrolijk ‘doen’ wanneer hij me een mail schrijft, beter gezegd schreef, want we hebben al een behoorlijke tijd niets meer van elkaar laten horen. Maar ergens kan ik ook niet kwaad op hem zijn. Hij was altijd mijn maatje. Stiekem was ik dan ook smoor op hem, al wist hij dat wel.. en ergens was dat ook wel wederzijds. Maar zoiets spraken we nooit uit met woorden, dat deden we gewoon niet.
    Je hebt vast geen flauw idee waar dit over gaat? Nou dat wil ik graag uitleggen. Al is het misschien niet makkelijk dit 100% te begrijpen als buitenstaander. Mijn naam is Evy en dit is het verhaal van mij en mijn beste vriend Bill Kaulitz. Jep dé Bill, iedereen kent hem. De leadzanger van Tokio Hotel. De een zou zijn of haar leven voor hem geven en de ander haat de arme jongen. Terwijl hij enkel niets anders doet dan gewoon.. bestaan. Ik had nooit verwacht dat ik dit zou doen.. Maar ik moet gewoon!

    Who wants to read? Voor diegene die hem gaan lezen, have fun (=[url] http://www.quizlet.nl/quiz/298239/travelling-back-in-time-to-save-our-future-1/[/url]


    Wie du mir, so ich dir.

    Kheb gelezen, is leuk =O


    Your make-up is terrible

    Kheb gelezen, is leuk =O
    Dankje voor je reactie <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het een heel goed verhaal.
    Ieder persoon die niet leest mist wat.