Ja ik word 18 over enkele dagen. [/18 dagen]
Maar zoals elk jaar weet ik weer niet wát ik moet vragen Like, aan m'n ouders enzo.
Laptop krijg ik al als ik slaag, rijlessen waarschijnlijk van m'n oma.
\o/ Help?
Zijn er een paar verwende krengen die iets leuks weten? ^^ Gewoon een paar 'grote' cadeau's en wat kleintjes ofzo?
-
6 april 2009 - 16:316 april 2009 - 16:33
euhm.. Breedbeeld TV fzo?
kweet niet wat je veel doet..
stereo instalatie xd.Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT
6 april 2009 - 16:34Vraag mij in een doos ='] dat wordt een geweldig cadeau [/egoprobleem]
nee ik weet niksWe can only learn to love by loving.
6 april 2009 - 16:34euhm.. Breedbeeld TV fzo?
kweet niet wat je veel doet..
stereo instalatie xd.
hm ja tv misschien mar ik kijk bijna nooit _o-
En stereo heb ik al x'D6 april 2009 - 16:35Poh.. Jou Oma betaalt jou rijles? Verwend nest x]. IK zou niet weet eigenlijk. Misschien een concert kaartje ofzo, als je die zelf al niet gehaald hebt x').
Wie du mir, so ich dir.
6 april 2009 - 16:35een vleugelxD (of piano)
maar dan moet je wel kunnen spelen, of het leuk vinden om te oefenen, anders is het een beetje zonde van het geld. Het is ook wel mooi als kunstobject hoor, maar als je het daarvoor wil kan je beter een schilderij vragenxDJa of nee of misschien of wat anders. Who knows?
6 april 2009 - 16:366 april 2009 - 16:37Poh.. Jou Oma betaalt jou rijles? Verwend nest x]. IK zou niet weet eigenlijk. Misschien een concert kaartje ofzo, als je die zelf al niet gehaald hebt x').
Ja zeer waarschijnlijk wel
Deed ze ook bij m'n neef vorige maand en we krijgen meestal 'tzelfde [/verwend ja]
Maarja concert kaartjes tja, ik weet niet echt een concert wat nog komt waar ik nog geen kaartje voor heb...
En piano kan ik niet spelen en heb ik geen plaats voor.6 april 2009 - 16:37een eigen huis nee, weet niet. ik weet ook nooit wat ik moet vragen.
Nee oke ben ik niet de enige met dat probleem o.o6 april 2009 - 16:42bungyjump
of
parashute sprong.
heb ik ook gevraagd^^
zelfde probleem als jouit's cool to know nothing.
6 april 2009 - 16:446 april 2009 - 16:44elektrische gitar met versterker?
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
6 april 2009 - 16:44@Tara
vraag anders een Chihuahua en een blonde pruik ='] wordt je paris 2We can only learn to love by loving.
6 april 2009 - 16:48(...)
Nee oke ben ik niet de enige met dat probleem o.o
vroeger was het veel makkelijker, gewoon een paar barbies erbij en klaar! 8D
misschien alvast dingen voor als je het huis uitgaat ofso ;p-
6 april 2009 - 16:50Boeken of zo? :') CD's, DVD's, weet ik het.
Iets voor in je kamer? Sieraden? Zonnebril? Kleren? Gewoon geld?If I die young, send me away with the words of a lovesong.
6 april 2009 - 16:52