Vrijdag 03/04/09
Dit is gewoon de slechte dag uit mijn leven. Alles is gewoon zo fout gelopen. omg. de dag zag er zo prachtig uit. Samen frietjes gaan eten. Ons een beetje te pletter lachen. en toen daar in het park is het helemaal fout gelopen.
De muziek stroomde mijn oren binnen, de sfeer was echt gezellig. Meer dan 50 mensen zaten verspreid over het park. En ik zat daar ook ergens tussen. Bijna de helft van het park liep natuurlijk wel al zat. Een paar vrienden van me verderop hadden enorm veel flessen martini bij. Ik ging bij ze. En ik heb me gewoon zat gedronken. En nu. Zijn al mijn vriendinnen teleurgesteld in me. Ik heb zelfs vriendinnen of als ik ze nog vriendinnen kan noemen die zitten te roepen dat ik een stom aandachtskind ben. En ik ben zowat mijn beste vriendin kwijt.Ze had zo op me vertrouwd dat ik niet zou drinken. Ik heb haar zo teleurgesteld. Ik heb mezelf teleurgesteld.
Mensen begin me nu maar een stom zielig aandachtskind te noemen. Ik ben gewoon zielig. Dat weet ik. Maar ik gaa nu wel enorm kapot. en ik kan er bijna niets meer aan doen. )':
It even took me by surprise