• Voor iedereen die deze/vorige/volgende week examen-tentames heeft. Vertel hoe het ging of wat niet goed ging.

    Bij mij ging het allemaal wel goed op Economie na,want ik ben niet zo rekenachtig ingesteld hihi ^^


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    Ik heb allemaal echt slecht en ben zelfs gepiped voor godsdienst x_x


    All was well.

    net mijn rapport gekregen, heb een buis op bedrijfseconomie en engels > <
    ik ben wel blij voor engels, nu mag ik bijles volgen en dien van engels is 'n lekkertje .:9~


    Some people make the world special just by being in it

    69% 1 buis ;s
    mijn ouders vinden het niet goed omdat het de 2de keer is dat ik het doe (moest blijve zitte)


    Gilles (ll)

    De mensen die hier onder hebben gereageerd wonen in belgie geloof ik want met dat 70% en 3 buizen werken wij niet kan iemand mij uitleggen wat het allemaal betekend :$


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    De mensen die hier onder hebben gereageerd wonen in belgie geloof ik want met dat 70% en 3 buizen werken wij niet kan iemand mij uitleggen wat het allemaal betekend :$

    70 % = 70/100 , al de punten worden naar honderd herleid.En buizen zijn onvoldoendes, dus onder de 50 % = 50/100 :'D snaaappert ? :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    70 % = 70/100 , al de punten worden naar honderd herleid.En buizen zijn onvoldoendes, dus onder de 50 % = 50/100 :'D snaaappert ? :'D x


    zoo ongeveer.
    bij ons is het gewoon zo
    5.5 t/m 10 is voldoende
    0 t/m 5.4 is een onvoldoende


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    (...)

    zoo ongeveer.
    bij ons is het gewoon zo
    5.5 t/m 10 is voldoende
    0 t/m 5.4 is een onvoldoende

    ahzooo :'D
    ik vind procent makkelijker : ')


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    ahzooo :'D
    ik vind procent makkelijker : ')


    haha. Ik snap dat wel hoor dat krijg je al vanaf het begin van je middelbare schooltijd. Is het bij jullie ook als je met je exames bijv 55% afword gerond naar 60% ?

    voor ons is dat dan 5.5 afgerond naar een 6 ?


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    (...)

    haha. Ik snap dat wel hoor dat krijg je al vanaf het begin van je middelbare schooltijd. Is het bij jullie ook als je met je exames bijv 55% afword gerond naar 60% ?

    voor ons is dat dan 5.5 afgerond naar een 6 ?


    Op je dagelijkswerk rapport word alles herleid naar beneden, niet naar boven. Op je examens is het exact op het getal na de komma


    All was well.

    (...)

    Op je dagelijkswerk rapport word alles herleid naar beneden, niet naar boven. Op je examens is het exact op het getal na de komma

    bij mij niet, bij mij is het altijd exact op het getal na de komma. :P


    Some people make the world special just by being in it

    Poeh, bij ons gaan ze ons extra dom laten lijken door het nog eens naar beneden te laten zakken x-x


    All was well.

    Poeh, bij ons gaan ze ons extra dom laten lijken door het nog eens naar beneden te laten zakken x-x

    haha, laten lijken?
    glaaaperd ^^


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb het meest sexy topic ooit gemaakt :3


    All was well.

    Ja, ik heb ze achter de rug en had 78 procent en geen buizen (:


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ja, ik heb ze achter de rug en had 78 procent en geen buizen (:



    :O


    Some people make the world special just by being in it