• Nu ik kijk in mijn historie van topics, en óok topics die ik aan heb gemaakt. Ik zie dat met mijn spelling, en manier van praten veel veranderd is. Ik weet niet of het komt door mijn leeftijd verschil, of ik gewoon veel geleerd heb hier. Vroeger praatte ik dan zo:

    hoiii! ik ebn anouk hoe gaat ut met jou?

    etc, etc. Maar als ik dan over een paar jaar (als ik dan nog steeds op Q zit) terug kijk naar deze topics (die ik op dit moment maak) dan zal ik ook wel denken; wat een vaag taaltje had ik toen. ;] hebben jullie dat ook?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    zekerXD

    Haha
    x.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ja :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik schreef vroeger geen n's en als ik 'ik' moest schrijven schreef ik gewoon een k, zo soort van msn taal en nu typ ik gewoon an x'D


    You're a star in heaven.

    Ja eigelijk wel, als ik mijn best doe kan ik wel fatsoenlijk typen. Maar dat is niet altijd het geval.


    Your Butt is Mine!

    ik ben niet veel veranderd XD
    Altijd wel zelfde taaltje en zelfde mening gehad!:Y)

    Haha ja,
    Heb nog dat 'breezer-taal' gehad.
    hAaaAiii AlLuhHs gOoed mOppieJ.

    Hhaha daar denk ik vaker ook altijd aan maar toen was het ook zo cool om dat te doen he


    ...

    nee, dat niet echt.
    meer met mijn echte handschrift.
    laatst kregen we toetsen uit de brugklas terug.
    damnn. wat is mijn hanschrift veranderd.
    veeeul mooier geworden. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn taalgebruik is vorig jaar ontzettend veranderd. Ik typ nu de meeste woorden gewoon uit en gebruik moeilijkere woorden. Helaas is mijn handschrift nog steeds een ramp >_<


    I am an idiot, I move.

    mijn schrijven is heel erg verbeterd, qua grammatica en ook qua schrijfstijl


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Heb ik met typen en schrijven denk ik wqel later... Ik kan wel redelijk typen alleen als i ksnel typ dan gaat het niet zo goed zoals je wel an zien hgeaa??? en met schrijven keek ik een tijdje geleden naar een groep 8 verhaal en ik kon het amper lkezen xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ja. Soms kan ik het niet eens meer lezen :A


    Protège moi de mes désirs.

    Ja tuurlijk^^
    Een jaar geleden typte ik eerder zo: (even iets zoeken en kopiëren.)

    nja hangt er vind i kvanaf wat voor kleren je altij aandoet

    als jij nu altij zo vn die sombere kkleur vn klere aandoet zou ik zeker niets te fel pakke

    mr alel das just mn menig

    Verschrikkelijk dus!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Echt wel, toen deed ik te vaak Enter drukken en allemaal smiley-tekens zoals: ^^, xd, XD, ;p..
    En nu vond ik dat echt zó slordig. Om het netjeser (Shrijf je dat zo?) te maken, maak ik de tekst ook cursief XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik las eens iets van me van een jaar geleden en ik kon niet meer lezen wat ik allemaal getypt had (: echt dialect en iewol gewn (: