• Ik heb vandaag het officiele Th stickeralbum gekregen. Maar waar kun je de stickers zefl kopen, en hoeveel kosten ze???

    bruna en tijdschrift winkeltjes!!!!!!

    nhaaaaah khm diejn stikkerboek ook :')
    ma ge kunt die stickers tege woordig overal krijge

    alle tijdschriften winkels, stasion's etc,,
    ik heb ze al lang en hoef er nog maar een paar XD
    er is wel een grote kans dat de actie bijna stopt dus zal je snel moeten beginnen met sparen ;)
    viel gluck met sparen :P


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    de stickers zelf kosten 1.5€ per mapje daar zitten er 3 in of4 ik weet het niet meer, maar 1.5 ben ik zeker van,!!! ik heb er al kei veel!!


    *He's the one.

    Ik koop ze bij de bruna of bekker:P
    1,50 per zo'n ding! Ach ja, ik ben wel zo dom om al mijn geld daar aan uit te geven x|D


    bla bla bla

    ik koop ze in de krantenwinkel


    *He's the one.

    XD


    Sick and tired of needing your affaction

    Geen idee. Mijn ma heeft het voor mij gekocht, en kocht ook van die stickers. En ja dan plak ik ze maar:P

    ik heb ze ergens in frankrijk gekochtXD


    Je moet worden wie je bent.

    bwoh, bij ons in de buurt (Brabant, NL), zijn ze pas met die boekjes enzo!
    Maarjha dan geef ik maar een maandje zakgeld weg aan diue stickers moet ze gewoon hebben!

    Pff Tis allemaal ZWARE geldklopperij XD die foto's ook XD Tuurlijk heb ik ze wel al allemaal XD en heb ik de helf dubbel maar ik vind het toch jammer dat ik er zoveel geld aan kwijt ben XD

    dus ik ga niet aan die stickers beginnen XD

    Ik heb er een paa, en zo'n boekje, maar ik vind dat niet zo interessant :Y)
    [ ben fan hoor ¬¬]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    1,50 bij de music store. :'D Maarja, ik hoef het niet.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    2 euro bij bruna


    You are so god damn Sexy <3

    Ik heb vandaag het officiele Th stickeralbum gekregen. Maar waar kun je de stickers zefl kopen, en hoeveel kosten ze???


    Ik heb hem ook gekocht bij de Bruna Daar lagen ze bij de kassa waar ze binnen 1 dag uitverkocht waren. Dus nu komen ze pas volgende week weer..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]