• Eindelijk is het zover, tijd om geschiedenis te schrijven. De beruchtste party ooit, de Q V.I.P party. Enkel diegenen met karakter zullen uitgenodigd worden. Op 27 maart 2009 zal er een echte Q party worden gehouden, en het is gemakkelijk bereikbaar voor iedereen. Jullie zijn allemaal welkom vanaf acht uur in Café d' Anvers Verversrui 15, 2000 Antwerpen. Je komt niet zomaar binnen, je bent pas welkom als je een mail krijgt met daarin je exclusieve V.I.Q uitnodiging. Deze mail druk je af en neem je mee op vrijdag 27 maart, anders word je niet toegelaten. Vervalsen kan niet want dat merken we meteen.
    Dare to come.

    - S.Envy & A.Prodigy.

    Niemand maakt hem Jolla.(huil)


    *He's the one.

    Volgens mij komt er niet veel volk want het is een hele presatie als je naar het verleden kunt reizen. x]

    27 maart


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is een SA, gwn op dare to come drukken^^


    *He's the one.

    Ahahahaha. :'D

    Ik ga maken :Y) Ik lief zijn.

    Hij is best wel lang :X maar wel Geniaal:Y)


    *He's the one.

    Oke dude ik ga eerlijk zijn je hebt me érrug hard laten lachen X')
    Maar hoezo kwamen mods liever niet bij elkaar in de buurt? :8 like ik zou elk persoon meteen wazaa-en


    BAM!

    Ik gelezen hebben en ik niet blij zijn want ik er niet in voorkomen o.o En dat vind ik erug erg o.o No i'm joking.
    Hij's geniaaaal :Y)

    Oke dude ik ga eerlijk zijn je hebt me érrug hard laten lachen X')
    Maar hoezo kwamen mods liever niet bij elkaar in de buurt? :8 like ik zou elk persoon meteen wazaa-en

    Indeed, allemaal platdrukken. :'D

    (...)
    Indeed, allemaal platdrukken. :'D

    nee dat heet wazaa-en X')


    BAM!

    (...)
    nee dat heet wazaa-en X')

    Platdrukken. (cat)

    (...)
    Platdrukken. (cat)

    Wazaa-en. (cat)


    BAM!

    Oke dude ik ga eerlijk zijn je hebt me érrug hard laten lachen X')
    Maar hoezo kwamen mods liever niet bij elkaar in de buurt? :8 like ik zou elk persoon meteen wazaa-en


    Gwn wat gelult,^^


    *He's the one.

    (...)
    Wazaa-en. (cat)

    PLAT-drukken. (cat)

    Ik gelezen hebben en ik niet blij zijn want ik er niet in voorkomen o.o En dat vind ik erug erg o.o No i'm joking.
    Hij's geniaaaal :Y)


    Er komen er veel niet in voor, maar ik kan moeilijk elke naam gaan opnoemen.


    *He's the one.