• Ben jij altijd al nieuwschierug geweest naar hoe een kippen vleugel er van binnen uitziet? Altijd al eens een kippen vleugel willen ontleden? Hou jij van bloed? Kom dan naar het Almere College in Dronten.

    Ik eet nooit van mijn leven meer kip. Want wij hebben kippenvleugels ontleed. Ik kan niet tegen bloed en wou er niet ik knippen en snijden o_o Het was vreselijk. Toen de huid eraf was moesten we op een spier drukken zodat de vleugel ging bewegen. Geweldig!
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wauw =O
    Ik wil daar op school ><


    Your make-up is terrible

    LEKKAAAH :Y)

    Wauw =O
    Ik wil daar op school ><

    Kom gezellig zie je ook varkens nieren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Kom gezellig zie je ook varkens nieren.


    O.O ZIEN
    Wij hadden alleen schapen longen en darmen ><
    En we moesten een hart ontleden, maar toen was ik ziek.


    Your make-up is terrible

    Maar toch, neen bedankt. Ik ging bijna van m'n stokje toen onze leekracht biologie een konijn was aan het ontleden Ö

    Op wat voor zieke school zit jij. o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)

    O.O ZIEN
    Wij hadden alleen schapen longen en darmen ><
    En we moesten een hart ontleden, maar toen was ik ziek.
    Kut voor je.
    En ik vind het ranzig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    getver

    Idd, op wat voor school zit jij !?
    Bij ons doen ze dat niet. Gelukkig.
    En als we dat ooit nog een keer moeten doen, weiger ik.

    Stelletje zeikerds hier ><


    Your make-up is terrible

    lol ookal zou ik er ooit eentje ontleden zou ze alsnog lekker vinden!:Y) I like chickenwings

    Ik heb ook kippenvleugels moeten ontleden in de tweede klas, in de derde werd het een schapenhart. Vergelijken met het hart waren de kippenvleugels nog smakelijk...
    Anyway, ik heb nooit meer kippenvleugels gegeten daarna =]


    believers never die.

    haha, bij ons doen ze alleen koeienogen maar dat hebben ze vorig jaar afgeschaft dus hebben wij -thank god- niet gehad.. En in het 4de een haas als je natuur-profiel kiest, gelukkig maar dat ik geen natuur-profiel heb.. Hoewel het me ook wel weet interresant lijkt :$


    rawr! I'm a pirate

    Hmm... Heerlijk :/
    Bij ons op school , hebben ze koeienharten,die gaan ze binnenkort ook ontleden waarschijnlijk. gelukkig ik niet. Ranzig gewoon x-x'