• heb je ook zo soms een gevoel dat als je naar een famous iemand kijkt enzo dat je je zo lelijk en dom vind ? en dat je wou dat jij die persoon waard ?

    ik wel, ik heb zo een rolmodel of hoe je het ook zegt en ik zoek dagelijks foto's van haar op en bekijk filmpjes van haar, en als ik dan zo kijk hoe mooi dat ze is, en hoe dat die leeft en haar kleren hoe leuk die zijn, heb ik altijd zo een gevoel van; ik wil dat ook, ik begin zelfs al zinnetjes en woorden te zeggen dat zij ook vaak zegt! ik wil zelfs mijn haar zo dat van haar! ok nu kunnen jullie zeggen, stop met foto's op te zoeken en filmpjes te bekijken enzo, maar echt ik probeer het maar ik word er elke dag mee geconfronteerd. en tegen mijn vrienden doe ik normaal zij hebben totaal geen idee van mijn 'probleem' maar soms komt dat gevoel weer op en dan ja, ik heb het vooral als ik alleen ben. ben ik abnormaal of hebben jullie dat ook?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    jaloezie. heeft iedereen wel eens. je denkt dat die persoon helemaal geweldig en supergoed is. maar geloof me, ze hebben echt veel minpuntjes!;) Ook al zie je het niet van buiten, van binnen moeten ze wel iets hebben.!


    So far away..

    Ik weet precies wat je bedoelt, dat heb ik ook! Ook wel eens als ik iemand over straat zie lopen, dan denk ik; Damn wat is die knap, was ik haar maar!

    Dat soort dingen enzo ><


    x


    Scream for mercy!

    jaloezie. heeft iedereen wel eens. je denkt dat die persoon helemaal geweldig en supergoed is. maar geloof me, ze hebben echt veel minpuntjes!;) Ook al zie je het niet van buiten, van binnen moeten ze wel iets hebben.!
    Ja dat weet ik wel, maar jaloezie zou ik het niet noemen
    het is nog al moeilijk te beschrijven hoe ik denk en hoe ik me voel over dit..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.