• Oke, even een vraag, a.u.b. eerlijk op antwoorden. Je hoeft het niet neertezetten, alleen aan het einde zeggen of het goed is, want ik kan het antwoord wat jij het geantwoord raden (h) (als het goed is, en jij niet vals speelt)

    Wat voor een kleur haar heb je? [heb je meerdere kleuren in je haar, doe gewoon het meest voorkomende, en anders; anders]

    a:Blond (Van licht naar heel donkerblond)
    b:Bruin (Ook hier geld: van licht naar heel donkerblond)
    c:Zwart (Je moet echt zwart hebben en niet toevallig bruin wat een beetje op zwart lijkt.)
    d:Rood/ros
    e:Geverfd. (Heb je je haar blond/bruin/zwart geverfd? Dan moet je toch niet blond/bruin/zwart antwoorden, maar hier.)
    f:Anders (Waarschijnlijk heb je het dan geverfd in een kleur wat niet blond/bruin/zwart is toch moet je niet geverfd antwoorden, maar "Anders")




    Let op.. nu ga ik je gedachten raden... njaa.. je gedachten niet, maar je antwoord.




    Heb je a gekozen? Dan heb je lichtblond, blond, donkerblond, of blond wat erop lijkt haar.
    Heb je b gekozen? Dan heb je lichtbruin, bruin, donkerbruin, of bruin wat erop lijkt haar.
    Heb je c gekozen? Dan heb je echt zwart haar en niet toevallig donkerbruin haar.
    Heb je d gekozen? Dan heb je rood/rossig haar.
    Heb je e gekozen? Dan heb je je haar geverfd.
    Heb je f gekozen? Dan heb je je haar geverfd in niet deze kleuren; Blond,bruin,zwart. Of je twijfelt wat je haar kleur is.



    Had ik het goed? (Nee? Dan moet je toch maar eens eerlijk de vraag beantwoorden)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    dit is echt zo offtopic als maar zijn kan

    JE HEBT HET GOED! Ö
    Hoe wist je dat?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wooww Vet knap man!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    JE HEBT HET GOED! Ö
    Hoe wist je dat?
    tja.. ik heb zo mijn geniale kanten ;D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Jij bent gewoon..
    een genie! =D


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Jij bent gewoon..
    een genie! =D
    weet ik toch ;]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room