• Dankzij de lente krijg ik een super idee voor een serie in mijn hoofd! Wat vinden jullie?

    Bo is hopeloos verliefd alleen durft niks te doen. Als ze in de 3de klas zit gaan ze op werkweek met alle 3de klassen, HIJ dus ook. Bo slaapt samen met haar beste vriendin op een kamer, 2 kamers vederop slaapt de jongen. wat zal en gebeuren? ^^

    Okee hij is een beetje maf maar goed xd
    wat vinden jullie?


    when words fail, music speaks.

    Beetje.. njaa.. voorspelbaar XD


    Life is hard and then we die

    Jamaar je weet nooit wat er gaat gebeuren! Misschien krijgt hij wel met een ander ofzo toch? je weet nooit xd


    when words fail, music speaks.

    nee weetik, maar als je ff goed nadenkt weet je dat, dat niet gebeurd, anders is het geen goed verhaal enzo XD tenzij ze zelfmoord wilt plegen omdat hij van een ander houdt, maar dat gaat een beetje te ver.
    sorry XD


    Life is hard and then we die

    Poeperd, ik vindt hem voorspelbaar sollie. :Y)

    Ik wil hem wel maken ;D .


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind het awsome, aleen als er geen TH in komt word hij niet veel gemaakt, ik ben er achtergekomen door mijn serie over Escape the fate x'D


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik vind het awsome, aleen als er geen TH in komt word hij niet veel gemaakt, ik ben er achtergekomen door mijn serie over Escape the fate x'D

    Pindahoofd, daar was ik al veel eerder achter. :Y)

    Ik vind het awsome, aleen als er geen TH in komt word hij niet veel gemaakt, ik ben er achtergekomen door mijn serie over Escape the fate x'D
    Ja idd kijk maar naar Verdriet van mij xd maar Music&Fashion werd wel goed gemaakt maar daar had ik geen inspiratie meer voor ;o


    when words fail, music speaks.

    (...)Ja idd kijk maar naar Verdriet van mij xd maar Music&Fashion werd wel goed gemaakt maar daar had ik geen inspiratie meer voor ;o

    Dan bestaat er altijd nog een Spotlight. :9~

    Uhm, nee sorry, spreekt me totaal niet aan. :X

    Ik vind het awsome, aleen als er geen TH in komt word hij niet veel gemaakt, ik ben er achtergekomen door mijn serie over Escape the fate x'D
    Mijn TH serie word inderdaad ook veel beter gemaakt dan mijn net gestarte sterloze serie. Terwijl ik persoonlijk de sterloze serie een beter verhaal vind. Maar goed, geen Tokio Hotel is zo not-done voor de meeste quizletters. Dus in dat opzicht doe je het wel goed :Y)


    Life is hard and then we die

    Ik vind hem nogal voorspelbaar :']


    Mew <3