• Ik vraag me dus af: Wie heeft er wel eens wat besteld van: www.hottopic.com ? En hoe lang duurde het voordat het aan kwam? Want ik wacht al meer dan drie weken op mijn bestelling :/
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is Hot Topic niet zo'n winkel in Amerika?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Is Hot Topic niet zo'n winkel in Amerika?
    Ja en op die site heb ik iets besteld.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ng nix daarbij besteld.


    A. ikmisje.

    kende het niet tot nu


    All was well.

    ok, toch bedankt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb geen idee, maar je hebt me wel op een idee gebracht. (:
    Vet leuke site dude. 8D


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Ken de site niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik heb geen idee, maar je hebt me wel op een idee gebracht. (:
    Vet leuke site dude. 8D

    Haha, oké. Nja veel plezier ermee dan (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen idee x]


    Listen to what we're not saying..

    Geen Idée *.*

    'k ken iemand die er ooit wat van besteld heeft maar geen idee hoe lang het duurde.
    'k weet wel dat ze het heeft aangekregen want ze draagt het best vaak x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het is volgens mij wel betrouwbaar, ze hebben ook filialen in Amerika dus ze willen geen rechtszaak aan hun broek hebben hangen vanwege het klantennaaien. Maar de levertijd weet ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die site is lieeefde <3<3<3

    Maar ik heb er nog nooit iets besteld.. Dus ik zou het niet wetn.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Het is wel betrouwbaar, maar het zal lang duren vooraleer je iets gaat aankrijgen. Het moet helemaal uit Amerika komen, dat kan wel twee weekjes duren. :'D

    Bedankt, ik hoop maar dat het snel aan komt dan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.