• Believe me.
    Een school in Borgerhout heeft enkele vreemde maatregelen genomen, nu de massamoorden komen overgewaaid uit Amerika.
    Die school heeft enkele nieuwe regels opgesteld. Zo mogen jongens, goths, hun broek niet meer in van die grote, zwarte boots met gespen steken. Dat is nu verboden. Ook zijn lange, zwarte jassen verboden en al de rest wat zij zien als een 'typische goth'.
    Let's blame the goths. ><

    chrme xD


    Your Butt is Mine!

    Dat vind ik wel ver gezocht.
    Like wrm mogen hun niet zijn zoals ze zijn?! O.o


    -

    hoe dom dat is gewoon discriminatie(ofso iets) net als toen in rusland die wouden emo's verbieden


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Och belachelijk, precies of die goths de reden zijn achter zo'n dingen ><


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Inderdaad, zo'n dingen vat ik echt niet. ><

    nouja. het is best een .. tja.. "goede" maatregel. alleen kunnen ze beter foulleren dan


    The economy is suffering, let it DIE!

    Had al eerder gehoord. Iemand van netlog iedereen in der contactlijst opgetrommeld om op polls daarond te stemmen dat het discrimanatie is enzo.
    Vind dat ook wel, als hun zo er liever uitzien, dan is dat hun keuze.
    http://www.gva.be/antwerpen/borgerhout/leerlingen-xaveriuscollege-mogen-excentrieke-outfits-niet-meer-dragen.aspx


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    WHoaa! Nogal een geluk dat Aäron, een vriend van mij daar niet zit (': Hij is zo'n gothachtig iemand die zo'n zwarte broeken in boots dragen. Maar weetje? Naar het schijnt mag je in sommige scholen helemaal geen zwart meer dragen Ö

    WHoaa! Nogal een geluk dat Aäron, een vriend van mij daar niet zit (': Hij is zo'n gothachtig iemand die zo'n zwarte broeken in boots dragen. Maar weetje? Naar het schijnt mag je in sommige scholen helemaal geen zwart meer dragen Ö

    Bij ons mag dat ook niet meer. Bij ons mag er keiveel niet eig. x] Op onze school mag er ook geen haarkleur voorkomen dat anders is dan de 'natuurlijke'. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Net of die kinders die hun school overhopen hebben geschoten goth waren. >.<


    blame the bully.

    (...)
    Bij ons mag dat ook niet meer. Bij ons mag er keiveel niet eig. x] Op onze school mag er ook geen haarkleur voorkomen dat anders is dan de 'natuurlijke'. x]


    Bij ons geen piercings en geen gekleurd haar. Guess what: Iedereen veegt er zijn voeten aan en doet toch wat ie wil. Er is één iemand van school getrapt omdat ie rookte in de wc's.

    (...)

    Bij ons geen piercings en geen gekleurd haar. Guess what: Iedereen veegt er zijn voeten aan en doet toch wat ie wil. Er is één iemand van school getrapt omdat ie rookte in de wc's.

    Mag bij ons ook niet, piercings en roken enzo.
    Ik vind dat school dat niet mag verbieden, als een persoon dat mooi vind is dat zijn/haar keuze, heeft school totaal niets mee te maken. En als iemand vanbuiten volstaat met piercings ofzo, of gwn een ander klederdracht, wil het helemaal niet zeggen dat ie niet lief, respectvol voor anderen of weet ik veel is.
    Die school daar geeft allemaal vooroordelen, als ik daar op school zat, ik zou uitgevlogen zijn tegen die directie. *mijn mening*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Mag bij ons ook niet, piercings en roken enzo.
    Ik vind dat school dat niet mag verbieden, als een persoon dat mooi vind is dat zijn/haar keuze, heeft school totaal niets mee te maken. En als iemand vanbuiten volstaat met piercings ofzo, of gwn een ander klederdracht, wil het helemaal niet zeggen dat ie niet lief, respectvol voor anderen of weet ik veel is.
    Die school daar geeft allemaal vooroordelen, als ik daar op school zat, ik zou uitgevlogen zijn tegen die directie. *mijn mening*


    Bij ons mag je zoook geen snoep of kauwgom ofso. Snoepen doet iedereen tijdens de speeltijd en kauwgum heb ik soms in tijdens de lessen. Nog noiot betrapt (':
    Daarnet is een vriendin van mij wél betrapt tijdens het kauwen Ö Door hét ergste kreng ever op onze school: De onderdirectrice. Ze is écht niet normaal als ze boos is Ö Die zo tegen mijn vriendin: Jhaa, nu doe je hem in de vuilbak en als ik volgende keer nog één keer zie dat iemand van jullie een kauwgom inheeft dan slikt die he maar in!
    Ik was kei geshockt want had zelf ook een kauwgom in (':

    Lol ik loop altijd zo rond...heb alleen me broek niet in me boots...en ik zou dus echt niet voor die school me anders gaan kleden...zou zegge van weetje...daar zou ik tog haast de hele school van overhoop schieten...kijken hoe lang ze die regels willen aanhouden..(duivel)

    @Conspiracy

    hoezo geshocked? Ik slik zo vaak me kauwgom door...xD is niets ergs aan hoor..:P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lol ik loop altijd zo rond...heb alleen me broek niet in me boots...en ik zou dus echt niet voor die school me anders gaan kleden...zou zegge van weetje...daar zou ik tog haast de hele school van overhoop schieten...kijken hoe lang ze die regels willen aanhouden..(duivel)

    @Conspiracy

    hoezo geshocked? Ik slik zo vaak me kauwgom door...xD is niets ergs aan hoor..:P


    De naam is Annelies, Sebastian en dat weet je goed genoeg ='D