Ik weet niet of hier al een topic over is, denk het niet dus.. Nou AD heeft een recentie geschreven over het nightwish concert in Rotterdam enkele dagen geleden. Het heeft er niets mee te maken dat ik er ook geweest ben en dat ik de muziek geweldig vind. Ik pérsoonlijk voel me dan ook totaal niet aangevallen maar die recentie klopt gewoon voor geen flikker.
Ik heb geen link of tekst en ben ook te lui om hem op te zoeken maar om maar even samen te vatten: Er stond in dat het Nightwish maar nét gelukt was niet ten onder te gaan. Anette (zangeres) had veel uitslippers en het was niet meer dan een vuurwerk, vuur en confettie show. Dit vind ik persoonlijk dus een zware belediging, want dit is het beste concert wat ze ooit (in al die jaren) in Nederland gegeven hebben. Anette heeft zo ontzettend goed en fantastisch gezongen, dat ik nu zwaar respect voor die vrouw heb als je kijkt wat ze in één jaar tijd bereikt heeft.
Nightwish heeft inderdaad hun ass van de ondergang gered, maar ze hebben het wél gedaan.. ze hebben het wel gered. En dan kan zo'n klote journalist ook nog bullshit schrijven terwijl die zijn waarschijnlijk alleen enkel geinformeerd heeft via wikipedia naar de geschiedenis van de band. (zoals ze wel vaker doen)
Oké geen idee, waarom ik dit eigenlijk online zet. Maar moest even mijn frustratie kwijt. Want ze hebben zo ontzettend hard gewerkt voor wat ze zondag bereikt hebben.. en dan krijgen ze dit soort klote reacties. Wie was erbij en wie is het met mij eens? Of niet? En waarom wel of niet?
Wie du mir, so ich dir.