• Heloooo ;3
    Nou, ik wou dus daarnet om een USB kabeltje gaan voor mij GSM om mijn foto's op de computer te zetten etc.
    Komen wij in de winkel, zegt dat vrouwmens dat je je liedjes en foto's van of op de computer kunt zetten via de bluetooth op je GSM en de computer.
    Je moet dat dus gaan bundelen ofsoo, zoals je dat bij een gewone GSM ook normaal doet.
    Maar nu wou ik dat net proberen en lukt het maar niet.
    Iemand enig idee hoe ik hiermee moet te werk gaan? Want ik moet mijn liedjes op mijn GSM zetten en mijn foto's op de PC zetten.
    Xxx'

je moet ergens de bluetooth instellingen van je pc vinden en dan is het best logisch, alleen geen idee waar die bij jou staan. :'D

Mijn vader heeft dat ook op zijn PC. Zo'n stick ding in de USB ingang van de PC.
    Je installeert gewoon die Bluetooth ding, en maakt een mapje aan, Bluetooth ofzo. En dan Verzend je van je mobiel een plaatje naar de bluetooth van je PC en dan komt het binnen, en dan de goede map kiezen en op OK ofzo klikken x'D
    Zo doe ik het altijd (A)

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Ik heb een apparaatje ofzo, een bluetoothapparaat met USB aansluiting die ik in mijn pc doe. Zo kan ik dingen van mijn telefoon naar mijn pc versturen en andersom, zonder dat er een draadje aan te pas komt x3
    Bedoel je dat? =]

believers never die.

Mijn vader heeft dat ook op zijn PC. Zo'n stick ding in de USB ingang van de PC.
    Je installeert gewoon die Bluetooth ding, en maakt een mapje aan, Bluetooth ofzo. En dan Verzend je van je mobiel een plaatje naar de bluetooth van je PC en dan komt het binnen, en dan de goede map kiezen en op OK ofzo klikken x'D
    Zo doe ik het altijd (A)

Maar mijn GSM geval geraakt niet in mijn GSM en wij hebben geen apparaatje erbij gerkregen dusjhaa...

(...)

Maar mijn GSM geval geraakt niet in mijn GSM en wij hebben geen apparaatje erbij gerkregen dusjhaa...

Die snap ik ff niet xD
    Maar toen mijn vader dat kocht, had hij alleen zo'n USB stick, maar ipv opslag ding maakt het bleutooth..

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Maar ken je dat downloaden via je computer, die bluetooth? Zojhaa, iemand daarvoor een geweldige site?

Maar ken je dat downloaden via je computer, die bluetooth? Zojhaa, iemand daarvoor een geweldige site?

Nee, dat kan niet. Sommige moderne computers hebben bluetooth al staan op de computer zelf. En als je dat niet hebt, dan moet je toch echt de software (de cd) & hardware (het sticky) ervoor hebben.
    Ach ja, succes : D
    x

ok

(...)
    Nee, dat kan niet. Sommige moderne computers hebben bluetooth al staan op de computer zelf. En als je dat niet hebt, dan moet je toch echt de software (de cd) & hardware (het sticky) ervoor hebben.
    Ach ja, succes : D
    x

Goddamn >,< Maar Madena, thankyoooouuu Ik zal dan maar die USB moeten gaan kopen -zucht- 'Mamaaaaa? Ik heb een USB nodig :Y)-

Dat kan niet. Je moet gewoon zo'n stick kopen, heb ik ook, werkt prima.

Tell me how do my Leftovers taste.

geen diee. ^^

A. ikmisje.